Vortex: η πρωτοποριακή λύση διαχείρισης τεχνικών
Έχοντας την ευκαιρία να επισκεφτούμε την εταιρία DATACONSULTING, συναντηθήκαμε με τον Τεχνικό Διευθυντής της εταιρείας, Θωμά Κουρή, που μας μίλησε για την πρωτοποριακή λύση «VORTEX» και μας παρουσίασε τα χαρακτηριστικά της που την καθιστούν μια πρωτοποριακή πρόταση για τη διαχείριση τεχνικών
Θέλοντας αρχικά να γνωρίσουμε καλύτερα την DATACONSULTING, που έχει «χτίσει» τη φήμη της γύρω από την παροχή υπηρεσιών λογισμικού για επιχειρήσεις, ζητήσαμε από τον κ. Κουρή να μας περιγράψει το βασικό αντικείμενο της εταιρείας:
«Η DATACONSULTING είναι μια εταιρεία ανάπτυξης επιχειρησιακού λογισμικού, η οποία ξεκίνησε ως ERP integrator καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα των καθημερινών λειτουργιών ενός οργανισμού. Σύντομα επενδύσαμε και ενσωματώσαμε τεχνολογίες για τον κλάδο του Field Service αναπτύσσοντας το «VORTEX», μια εφαρμογή Διαχείρισης Τεχνικών. Βασική μας φιλοσοφία είναι να αντιμετωπίζουμε την κάθε επιχείρηση ως ξεχωριστή, να αναλύουμε τις ανάγκες και να εφαρμόζουμε τις κατάλληλες λύσεις. Η αφοσίωση αυτή οδηγεί στην δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αποτελεί το συγκριτικό πλεονέκτημά μας.
Σχετικά με το «VORTEX» ο κ. Κουρής μας ανέλυσε τα βασικά του χαρακτηριστικά τονίζοντας τα εξής:
«…είναι μια Field Service Management (FSM) εφαρμογή που απευθύνεται σε εταιρείες που διαθέτουν τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης με κύριο στόχο την επισκευή και συντήρηση του εξοπλισμού των πελατών τους, τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης τους και την περαιτέρω οργάνωση του τεχνικού τους τμήματος μέσα από την σωστή διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού. Αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης έργων, αναλυτικής καταγραφής του εξοπλισμού των πελατών, διαχείρισης τεχνικών στην εταιρεία (in-house) και στο πεδίο (on-site) ενώ παρέχει αναλυτικά στατιστικά ανά πελάτη και έργο καθώς και εύκολη αξιολόγηση τεχνικών.
Επιτρέψτε μου να σας δώσω ένα παράδειγμα: Όταν μια εταιρεία συστημάτων ασφαλείας αναλάβει μια νέα εγκατάσταση, μπορεί να καταχωρήσει στο «VORTEX» αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του εξοπλισμού που θα προμηθεύσει και να δημιουργήσει ανάθεση στα κινητά των τεχνικών. Αυτοί με τη σειρά τους δηλώνουν τις ενέργειες που έκαναν κατά την επίσκεψη ώστε να δημιουργηθεί αυτόματα το Δελτίο Επίσκεψης και να ενημερωθούν live τα κεντρικά της εταιρείας με τις ενέργειες αυτές. Οι πληροφορίες αυτές δημιουργούν στατιστικά που θα βοηθήσουν στην μετέπειτα λήψη αποφάσεων.
Τα πλεονεκτήματα που ξεχωρίζουν
Αναζητώντας τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν τη λύση ιδιαίτερα ξεχωριστή, ο Τεχνικός Διευθυντής της εταιρίας μας επισήμανε ότι το «VORTEX» σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με γνώμονα τις ανάγκες και τις λειτουργίες των κλάδων στους οποίους απευθύνεται. Είναι ιδιαίτερα φιλικό στο χρήστη και εξαιρετικά αποδοτικό. Η μοναδικότητα του έγκειται στο γεγονός ότι αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης τεχνικών, μια παραγωγική και πολυ-επίπεδη all-in-one solution. Διαχειρίζεται με απλές λειτουργίες την καθημερινότητα μιας εταιρείας συστημάτων ασφαλείας. Αυτοματοποιεί τις διαδικασίες, γεγονός που μεταφράζεται σε καλύτερη απόδοση των τεχνικών, εξοικονομεί πόρους που μεταφράζεται σε μειωμένα κόστη και βελτιστοποιεί τις υπηρεσίες που μεταφράζεται σε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες.
Πως όμως μπορεί το «VORTEX» να βοηθήσει ειδικά τον κλάδο των συστημάτων ασφαλείας;
Αναφέροντας μερικά από τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής εύκολα συμπεραίνει κανείς πως μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα μιας εταιρείας συστημάτων ασφαλείας. Καταρχήν, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών επιτρέπει μεγαλύτερη απόδοση και τεκμηριωμένη αξιολόγηση κάθε τεχνικού. Επιτυγχάνουμε σημαντική εξοικονόμηση χρόνου βελτιστοποιώντας την κατανομή των ραντεβού μέσα στην ημέρα. Επιπλέον, το «VORTEX» παρέχει online και ασφαλή πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τη συνεργασία με τον πελάτη. Επιτρέπει την καταγραφή των προϊόντων του κάθε πελάτη και τη μετέπειτα πρόσβαση των τεχνικών σε αυτές, τηρώντας πάντα τα ανάλογα επίπεδα πρόσβασης. Εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό της εφαρμογής, είναι η δημιουργία αυτόματου και ηλεκτρονικού Δελτίου Επίσκεψης Τεχνικού, με δυνατότητα υπογραφής του πελάτη, καταγραφή του χρόνου παραμονής του τεχνικού. Με το «VORTEX» αποκτά μια εταιρεία συστημάτων ασφαλείας ολοκληρωμένη εικόνα και διαχείριση των συμβολαίων των πελατών.
Πως οραματίζονται την μελλοντική εξέλιξη του «VORTEX» ήταν το επόμενό μας ερώτημα προς τον κ. Κουρη και μας απάντησε:
Αρχικά θα ήθελα να αναφέρω ότι η εταιρεία μας επενδύει σε τρεις στρατηγικούς τομείς. Στην Έρευνα & Ανάπτυξη, στη συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας και στην εξωστρέφεια. Εργαζόμαστε καθημερινά από τη μια για την αποτελεσματική κάλυψη των αναγκών των πελατών μας και από την άλλη για την επέκταση της εφαρμογής με νέες δυνατότητες που θα βοηθήσουν ουσιαστικά τους πελάτες μας στην διαχείριση της καθημερινότητάς τους. Για την υλοποίηση των παραπάνω, υπεύθυνο είναι το άρτια καταρτισμένο και με πλούσιο επιστημονικό υπόβαθρο δυναμικό μας. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποί μας αποτελούν το πιο ουσιαστικό κεφάλαιο της εταιρείας μας.
Για να απαντήσω και πιο στοχευμένα στην ερώτησή σας, θέλω να αναφερθώ στον σημαίνοντα ρόλο που παίζει η εξωστρέφεια για το «VORTEX» και την εταιρία μας. Οι συμμετοχές μας σε εκθέσεις του εξωτερικού έχουν συμβάλλει ώστε να έρθουμε σε επαφή με νέες αγορές και να ανακαλύψουμε τις διεθνείς τάσεις. Στόχος μας είναι να κάνουμε αισθητή την παρουσία του «VORTEX» εκτός συνόρων με προτεραιότητα την Ευρωπαϊκή αγορά.
Οι τρεις ανωτέρω «πυλώνες», θεωρώ ότι μας εξασφαλίζουν ένα σίγουρο και καλύτερο μέλλον τόσο για το «VORTEX» όσο και για την εταιρία στο σύνολο της. Άλλωστε τα δείγματα που ήδη έχουμε από τον τρόπο που υποδέχθηκε το «VORTEX» η ελληνική αγορά, η διαρκώς αυξανόμενη πελατειακή βάση από μεγαλύτερες και μικρότερες εταιρίες , αλλά κυρίως, οι ικανοποιημένοι πελάτες που απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της χρήσης της εφαρμογής αποτελούν τα καλύτερα διαπιστευτήρια για ένα ευοίωνο μέλλον.
Στοιχεία Επικοινωνίας
DataConsulting
Κλεωνών 51, Αθήνα
t: 210 29 16 001 | e: info@dataconsulting.gr
www.dataconsulting.gr