Το HikCentral Professional υποστηρίζει ένα ευρύτερο φάσμα επαγγελματικών εφαρμογών ασφάλειας σε μία μόνο πλατφόρμα
Η Hikvision παρουσίασε πρόσφατα το αναβαθμισμένο λογισμικό HikCentral Professional (HCP), το οποίο μπορεί να συνδυάζει και να υποστηρίζει λειτουργίες από πολλά διαφορετικά συστήματα σε μία μόνο πλατφόρμα.
Το HCP μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να συνδέει συστήματα βίντεο-επιτήρησης, συναγερμού, ελέγχου πρόσβασης και πολλά άλλα, συμπεριλαμβανομένων συστημάτων τρίτων κατασκευαστών μέσω του OpenAPI – για εύκολη κεντρική διαχείριση ποικίλων εφαρμογών ασφάλειας και άλλων επαγγελματικών εφαρμογών. Το HikCentral Professional ενοποιεί τις λειτουργίες πολλαπλών συστημάτων ασφαλείας με εννέα βασικές εφαρμογές, καθιστώντας το ιδιαίτερα χρήσιμο με σε μια σειρά σεναρίων διαχείρισης περιστατικών ασφάλειας που μπορούν να συμβούν σε κτίρια κάθε κατηγορίας, μονάδες παραγωγής, εμπορικά καταστήματα, κ.α. Μεταξύ αυτών, οι κάμερες και οι συναγερμοί ασφαλείας, ενσωματώνονται στην πλατφόρμα για να παρέχουν ζωντανή προβολή και έγκαιρες ειδοποιήσεις συναγερμού.
Επιπλέον, ο έλεγχος πρόσβασης μπορεί να συμπεριληφθεί για την εκχώρηση μιας σειράς αδειών πρόσβασης χρησιμοποιώντας πολλές μεθόδους, όπως αναγνώριση προσώπου, κάρτες ID, δακτυλικά αποτυπώματα, κωδικούς QR και πολλά άλλα. Επιπλέον, οι διαχειριστές της εγκατάστασης μπορούν να χρησιμοποιούν εφαρμογές διαχείρισης οχημάτων και επισκεπτών για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης εισόδου, καθώς και του χώρου στάθμευσης.
Με το HCP, οι χρήστες θα ενοποιήσουν ευέλικτα τις εφαρμογές και θα δημιουργήσουν ένα προσαρμοσμένο σύστημα που θα ταιριάζει απόλυτα με τις επιχειρηματικές ανάγκες και τις απαιτήσεις ασφάλειας κάθε οργανισμού. Η ενιαία προσέγγιση όχι μόνο δημιουργεί μεγαλύτερη επίγνωση της κατάστασης του περιβάλλοντος ασφάλειάς του οργανισμού, αλλά διαχειρίζεται καλύτερα τους διαθέσιμους πόρους από διαφορετικά συστήματα.
Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να ενσωματώσουν τη διαχείριση επισκεπτών στη διαχείριση οχημάτων για να ενισχύσουν την καθημερινή λειτουργική αποτελεσματικότητα για τις κτιριακές εγκαταστάσεις. Οι διαχειριστές εγκαταστάσεων μπορούν να καταχωρούν πληροφορίες επισκεπτών στο σύστημα HCP και – συνδέοντας ένα σύστημα ANPR – μπορούν να ορίσουν τους επισκέπτες να έχουν αυτόματη πρόσβαση σε χώρο στάθμευσης.
Το HikCentral Professional προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη και μπορεί να προσαρμοστεί για να παρέχει συγκεκριμένες πληροφορίες σε συγκεκριμένους χρήστες. Το σύστημα συνοδεύεται από τρεις προ-ρυθμισμένους ρόλους: “εγκατάσταση και διαχείριση συστήματος”, “έλεγχος και διαχείριση ασφαλείας” και “διαχείριση παρουσίας”. Με αυτόν τον τρόπο, το HR μπορεί να προσαρμόσει τη ροή του προσωπικού για να αναδείξει την κατάσταση συμμετοχής των εργαζομένων σε κάθε δραστηριότητα, ενώ το διοικητικό προσωπικό μπορεί να παρακολουθεί την ασφάλεια των εγκαταστάσεων. Υπάρχει επίσης ένας προσαρμοσμένος ρόλος, ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες.
Ίσως το πιο σημαντικό, είναι ότι το HikCentral Professional διαθέτει αναβαθμισμένο περιβάλλον εργασίας χρήστη. Το HCP ενσωματώνει επίσης πολλούς οπτικοποιημένους πίνακες εργαλείων που εμφανίζουν βασικές πληροφορίες ασφάλειας και επιχειρηματικές πληροφορίες που δημιουργούνται από διάφορες εφαρμογές, διευκολύνοντας τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων με μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, οι χρήστες εφαρμόζουν τρισδιάστατους ηλεκτρονικούς χάρτες που επιδεικνύουν τις καταστάσεις των συστημάτων σε διαφορετικές τοποθεσίες και διαχειρίζονται τις άμεσες ειδοποιήσεις διαδραστικά κάνοντας κλικ και παρακολουθώντας σχετικά ζωντανά βίντεο και άλλες ενσωματωμένες πληροφορίες συστήματος.