Σημαντική Διάκριση για την ICTS Hellas στην εξυπηρέτηση πελατών
Η ICTS Hellas διακρίθηκε ως μια εκ των φιναλίστ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 για την κατηγορία «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)».
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Τα ετήσια βραβεία που διοργανώνονται κάθε χρόνο από το Ινστιτούτο αποτελούν τον πλέον αναγνωρισμένο θεσμό της Ελληνικής αγοράς και έχουν ως στόχο την επιβράβευση των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν επιτυχημένες και καινοτόμες στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών.
Η ICTS Hellas κατάφερε να είναι στους τρεις φιναλίστ της κατηγορίας Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός), ξεχωρίζοντας μεταξύ πλήθους μεγάλων Ελληνικών επιχειρήσεων που είναι προσανατολισμένες στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί επιβράβευση της εταιρικής φιλοσοφίας και κουλτούρας που διέπει την ICTS Hellas, η οποία χαρακτηρίζεται από την πεποίθηση ότι η βαθιά και ειλικρινής επικοινωνία με τους πελάτες οδηγεί σε μια βαθιά κατανόηση της επιχειρηματικής και επιχειρησιακής τους πραγματικότητας, γεγονός το οποίο δίνει την ευκαιρία στην ICTS Hellas να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.