Η ATLAS επενδύει μεγάλο ποσοστό από τους πόρους της για την εξυπηρέτηση των συνεργατών της
Συνέντευξη με το κο Χρήστο Απόδιακο
Διευθύνων Σύμβουλος ATLAS Security Central Station
Οι καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της, η εμπειρία και εκπαίδευση του προσωπικού της, η διαρκής και ολοκληρωμένη υποστήριξη στους συνεργάτες της αλλά και ο άρτιος τεχνολογικός εξοπλισμός που διαθέτει αποτελούν τους πυλώνες στους οποίους βασίζεται η Atlas Security Central Station προκειμένου να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις σύγχρονες απαιτήσεις για ασφάλεια.
Οι απαιτήσεις των πελατών και των συνεργατών – εγκαταστατών συστημάτων από έναν Κεντρικό Σταθμό αυξάνονται συνεχώς, ενώ παράλληλα αυξάνεται και ο ανταγωνισμός. Πως η Atlas ανταποκρίνεται στις νέες αυτές απαιτήσεις ;
Σήμερα, η ανάγκη για ολοκληρωμένη ασφάλεια στο σπίτι, στο εξοχικό και στην επιχείρησή μας, είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Γι’ αυτό ακριβώς, η εταιρεία που θα επιλέξουμε για να της εμπιστευτούμε την ασφάλειά μας θα πρέπει να είναι συνεπής και αξιόπιστη απέναντι στον πελάτη, να ικανοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις νέες ανάγκες που προκύπτουν και φυσικά να του προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε προσιτές τιμές.
Η ATLAS, με συνέπεια, αποτελεσματικότητα και επαγγελματισμό, παρέχει τις υπηρεσίες της σε περισσότερους από 28.000 συνδρομητές σε όλη τη χώρα για περισσότερα από 20 χρόνια. Η ικανότητά της να συμβαδίζει με τις αυξανόμενες απαιτήσεις στον τομέα της ασφάλειας, προκύπτει ουσιαστικά από την ίδια της τη φιλοσοφία. Συνεχής επένδυση σε καινοτομικές υπηρεσίες μέσω έρευνας και ανάπτυξης, πλήρης υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών τόσο σε επίπεδο λογισμικού όσο και σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό και φυσικά διαρκής εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού της, με στόχο την παροχή ολοένα και περισσότερο αναβαθμισμένων υπηρεσιών. Η αποτελεσματικότητα στην παροχή της υπηρεσίας, ωστόσο, καθώς και η ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη του συνδρομητή εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από το after sales service. Από τον προγραμματισμό του συστήματος συναγερμού μέχρι τη συντήρηση και τον έλεγχο, η ATLAS υποστηρίζει στην πράξη τον συνδρομητή, παρέχοντας τηλεφωνική υποστήριξη όλο το 24ωρο. Και φυσικά, μια ανασκόπηση στην σταθερή τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας τα τελευταία 12 χρόνια, αποδεικνύει έμπρακτα το σεβασμό της ATLAS απέναντι στον καταναλωτή, ακόμη και στις ανθηρές οικονομικά εποχές.
.
Παρατηρούμε μια γενικότερη τάση παγκοσμίως οι σύγχρονοι κεντρικοί σταθμοί να μετεξελίσσονται και από την απλή λήψη και διαχείριση σημάτων συναγερμού να προσφέρουν νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες σχετικές με την ασφάλειας. Πως η Atlas συμβαδίζει με αυτές τις εξελίξεις ;
Η έννοια της ασφάλειας είναι μεγάλη υπόθεση. Για να εμπιστευτεί ο συνδρομητής ένα Κέντρο Λήψης Σημάτων θα πρέπει να νιώθει ασφάλεια όχι μόνο όταν απουσιάζει από το χώρο του αλλά κυρίως όταν βρίσκεται μέσα σε αυτόν. Σε επείγοντα περιστατικά διάρρηξης, ληστείας, προσωπικής απειλής ή φωτιάς , μας ενδιαφέρει να προστατεύσουμε πρώτα τη σωματική μας ακεραιότητα και μετά την περιουσία μας, συνεπώς εδώ ακριβώς έγκειται και η επιτυχία ενός ΚΛΣ. Να είναι δηλαδή, σε θέση να καλύπτει μέσω του συστήματος συναγερμού και των υπηρεσιών που προσφέρει, όλους τους πιθανούς κινδύνους που καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα ο συνδρομητής.
Η ATLAS προσφέρει μία ευρεία γκάμα βασικών αλλά και εξειδικευμένων υπηρεσιών και προϊόντων για την προστασία του συνδρομητή και της περιουσίας του. Επιλέγοντας την υπηρεσία “Ping”, ο συνδρομητής εξασφαλίζει την αδιάλειπτη επικοινωνία του συστήματός του με το ΚΛΣ, και συνεπώς την άμεση ενημέρωσή του σε κάθε πιθανή απόπειρα διάρρηξης στο χώρο του. Μέσω της συσκευής ISEC gsm33 μπορούμε να βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τους εισβολείς, ακόμη και στο χειρότερο σενάριο που μπορεί να μας τύχει, δηλαδή να κόψουν τα καλώδια του συναγερμού και ταυτόχρονα να μπλοκάρουν και το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας GSM/GPRS, προκειμένου να μην ενημερωθεί το ΚΛΣ για το συμβάν. Η ATLAS, χωρίς να λάβει κανένα σήμα συναγερμού, θα ανιχνεύσει την απώλεια επικοινωνίας την οποία ελέγχει μέσω της λειτουργίας PING κάθε 2 λεπτά και θα ειδοποιήσει άμεσα τον ιδιοκτήτη. Ταυτόχρονα, η συσκευή θα ενεργοποιήσει και τη σειρήνα στο χώρο. Επιπλέον, με το ISEC gsm33 ο χρήστης αποκτά τον πλήρη έλεγχο του συστήματός του από απόσταση (δυνατότητα όπλισης-αφόπλισης κλπ) ενώ ταυτόχρονα μπορεί να ενεργοποιεί και να απενεργοποιεί κάθε ηλεκτρική συσκευή στο χώρο του (θερμοσίφωνας, καλοριφέρ, air-condition, αυτόματο πότισμα κ.α.) στέλνοντας ένα απλό μήνυμα SMS!
Με ποιο τεχνολογικό εξοπλισμό και μέσα υλοποιείται αποτελεσματικά η παροχή των παραπάνω υπηρεσιών ;
Η τεχνική υποδομή ενός ΚΛΣ αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών που παρέχονται στον συνδρομητή. Η ATLAS επενδύει με κάθε δυνατό τρόπο στον τεχνολογικό της εξοπλισμό, εξασφαλίζοντας πολλαπλές δικλείδες ασφαλείας τόσο για τη λήψη των σημάτων, όσο και για την υποστήριξη των νέων καινοτομικών υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά.
Διαθέτει 5 κονσόλες λήψης σημάτων συναγερμού με 16 τηλεφωνικές γραμμές η κάθε μία, δέκτες σημάτων IP/GSM/GPRS, βασικό και εφεδρικό server με εξειδικευμένο λογισμικό για την παρακολούθηση και την καταγραφή των σημάτων. Το σύστημα αδιάλειπτης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας (UPS) και η γεννήτρια ισχύος 30 KVA εξασφαλίζουν την 24ωρη λειτουργία του κέντρου σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, προσδίδοντας πρακτικά απεριόριστη αυτονομία στη λειτουργία του. Για την εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών όλο το 24ωρο, διατίθενται 50 επιπλέον τηλεφωνικές γραμμές.
Ωστόσο, η σημαντικότερη επένδυση της ATLAS τεχνολογικά, είναι η ίδρυση της εταιρείας Atlascom το 2001 στα πλαίσια του ομίλου. Με την εσωτερική διαχείριση και εφαρμογή της τεχνολογίας, η ATLAS κερδίζει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Διασφαλίζει τον απόλυτο έλεγχο σε θέματα ηλεκτρονικής ασφάλειας, ενσωματώνει άμεσα τις νέες υπηρεσίες που προκύπτουν από την έρευνα και ανάπτυξη που πραγματοποιεί, και φυσικά απολαμβάνει άμεση 24ωρη τεχνική υποστήριξη στο ΚΛΣ, διατηρώντας έτσι ψηλά ποιότητα και αξιοπιστία.
Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού ενός κεντρικού σταθμού στην αποτελεσματική παροχή των υπηρεσιών ;
Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί το πολυτιμότερο κεφάλαιο της ATLAS Security. Οι συνεργάτες μας από το Κέντρο Λήψης Σημάτων μέχρι το τμήμα προγραμματισμού, εξυπηρέτησης πελατών και το λογιστήριο, είναι άνθρωποι που γνωρίζουν τις ειδικές συνθήκες της αγοράς και τις ανάγκες του πελάτη και αξιοποιούν στην πράξη την πολύχρονη εμπειρία τους, προκειμένου να εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά τόσο πριν όσο και μετά την πώληση.
Οι χειριστές του ΚΛΣ διαθέτουν ειδική άδεια Security καθώς και πιστοποίηση γνώσεων από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σχετικά με τα ψηφιακά συστήματα ασφαλείας. Η εκπαίδευση αποτελεί μία συνεχή διαδικασία, μέσω της οποίας εξασφαλίζεται η ακρίβεια, η υψηλή αποδοτικότητα και η τήρηση των αυστηρών διαδικασιών ασφαλείας, σύμφωνα με τις οποίες παρέχει η ATLAS τις υπηρεσίες της.
Πως η Atlas δημιουργεί συνεργασίες και υποστηρίζει τους εγκαταστάτες συστημάτων προκειμένου αυτοί να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις ανάγκες των πελατών τους ;
Η ασφάλεια, η αξιοπιστία και η συνέπεια τόσο στις υπηρεσίες όσο και στις συναλλαγές καθιστούν την ATLAS πρώτη στις προτιμήσεις περισσότερων από 500 εγκαταστατών συστημάτων ασφαλείας που την επιλέγουν σήμερα για συνεργάτη τους. Η ολοκληρωμένη υποστήριξη του εγκαταστάτη από ένα ΚΛΣ καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την ικανότητά του να υποστηρίξει και εκείνος με τη σειρά του τον πελάτη του, όταν πρόκειται για θέματα που αφορούν στην σύνδεση. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό ο εγκαταστάτης να έχει σαφή και πληρέστατη ενημέρωση αναφορικά με το πελατολόγιό του, τη στιγμή που την χρειάζεται.
Η ATLAS επενδύει μεγάλο ποσοστό από τους πόρους της για την εξυπηρέτηση των συνεργατών της. Φροντίζει καθημερινά για την άμεση πληροφόρηση σχετικά με την κατάσταση επικοινωνίας των συστημάτων των πελατών τους καθώς και την 24ωρη υποστήριξη για κάθε μορφής ζήτημα, σε λειτουργικό ή επιχειρησιακό επίπεδο. Η χρήση νέων τεχνολογιών και προγραμματιστικών εφαρμογών που υιοθετεί η ATLAS, αναδεικνύει την προσπάθειά της για συνεχή αναβάθμιση του τρόπου εξυπηρέτησης, στο μικρότερο δυνατό χρόνο. Παράλληλα, πραγματοποιούνται περιοδικές συναντήσεις με σκοπό την ενημέρωση για τις εξελίξεις στον τομέα των υπηρεσιών ασφαλείας καθώς και την ανταλλαγή απόψεων για ένα όσο το δυνατόν καλύτερο πλαίσιο συνεργασίας.