Η εμπιστοσύνη οδηγεί στην ανοδική πορεία!
Συνέντευξη με τον Παναγιώτη Αγγελή
Διευθυντής Κεντρικού Σταθμού GRANDE
Κύριε Αγγελή, λαμβάνοντας υπόψη την πολύχρονη επιτυχημένη παρουσία του κεντρικού σταθμού της GRANDE, μπορείτε να μας περιγράψετε τις βασικές απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών σήμερα από ένα ΚΛΣ, είτε πρόκειται για τους συνεργάτες σας εγκαταστάτες, είτε για τους τελικούς πελάτες;
Μετά από 25 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο χώρο μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι οι βασικές απαιτήσεις και ανάγκες των συνεργατών εγκαταστατών μας σήμερα είναι πολύ συγκεκριμένες και ιδιαίτερα απαιτητικές. Θέλουν να νοιώθουν ασφάλεια έχοντας δίπλα τους έναν πραγματικά αξιόπιστο συνεργάτη «πολυεργαλείο» που θα τους στηρίζει και θα τους υποστηρίζει διαρκώς, παρέχοντάς τους άμεση και σωστή ενημέρωση καθώς και τεχνική υποστήριξη. Επιθυμία τους είναι να μπορούν να εμπιστευτούν στο ΚΛΣ το πελατολόγιό τους και να είναι σίγουροι πως δεν κινδυνεύουν να χαθεί ούτε ένας πελάτης. Αναζητούν ένα ΚΛΣ πρωτοπόρο, ικανό να προτείνει και να υποστηρίξει νέες σύγχρονες και καινοτόμες υπηρεσίες που θα βελτιώσουν την ποιότητα των παροχών τους. Επίσης θέλουν να τους προσφέρει υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών όπως απομακρυσμένη υποστήριξη, προγραμματισμό συστημάτων, πρόσβαση στην Data Base από παντού και όλο το 24ωρο για πλήρη και άρτια ενημέρωση. Μην ξεχνάμε ότι ο κάθε συνεργάτης εγκαταστάτης έχει διαφορετικές απαιτήσεις και αναζητά ένα ευέλικτο ΚΛΣ που θα μπορεί να προσαρμόζετε και να εξυπηρετήσει τις δικές του ανάγκες για να μπορεί και αυτός με την σειρά του να είναι συνεπείς σε αυτά που προσφέρει στους πελάτες του.
Αναλύοντας τις βασικές απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών συνδρομητών μας θα έλεγα ότι πλέον οι πελάτες ζητούν από ένα ΚΛΣ ταχύτητα ανταπόκρισης στα ληφθέντα σήματα και άμεση ενημέρωση αρμοδίων. Απαιτούν να υπάρχει πάντα διαθέσιμος εκπρόσωπος του ΚΛΣ ικανός να ανταποκριθεί άμεσα όταν παραστεί ανάγκη ώστε να προστατευθούν από κάποια ενδεχόμενη απειλή. Θέλουν να απολαμβάνουν ποιότητα στις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνουν. Θέλουν να νιώθουν εμπιστοσύνη και να είναι το ΚΛΣ πάντα δίπλα τους. Να νιώθουν και να είναι πραγματικά ασφαλής. Πιστέψτε με ότι μετά από 25 χρόνια εμπειρίας και προσωπικής επαφής οι συνδρομητές αναζητούν τις περισσότερες φορές κάτι παραπάνω από ένα συναγερμό να τους προστατεύσει. Θέλουν έναν άνθρωπο ώστε να μιλήσουν και να πάρουν τις απαραίτητες συμβουλές για να νιώσουν περισσότερο ασφαλείς. Θέλουν να ξέρουν ότι αφήνουν την ζωή τους και την περιουσία τους σε σίγουρα χέρια. Ταυτόχρονα θέλουν διαθεσιμότητα δικτύου για άμεση επικοινωνία του συναγερμού τους με οποιονδήποτε διαθέσιμο τρόπο με το ΚΛΣ γρήγορα, αποτελεσματικά, αλάνθαστα και με μεγάλη λεπτομέρεια.
Σίγουρα όλοι οι πελάτες είτε πρόκειται για συνεργάτες εγκαταστάτες είτε πρόκειται για συνδρομητές τελικούς πελάτες, θέλουν όλα τα παραπάνω που αναφέραμε στο δυνατότερο χαμηλό κόστος.
Με ποιο τρόπο λοιπόν η GRANDE καλύπτει αυτές τις ανάγκες; Που βασίζεται η γενική στρατηγική σας και το σύνολο των υπηρεσιών σας;
Όλα όσα προαναφέραμε η GRANDE τα έχει κάνει πράξη. Έχει προσαρμοστεί πλήρως με τις απαιτήσεις και ανάγκες που αναφέραμε. Η φιλοσοφία μας είναι να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες είτε αυτοί είναι συνεργάτες εγκαταστάτες είτε είναι τελικοί πελάτες συνδρομητές. Να κρατάμε πάντα υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και τεχνογνωσίας. Να είμαστε πάντα άμεσα δίπλα στον συνεργάτη μας και να μας νιώθει σαν οικογένεια του. Να ξέρει ότι θα πάρει τηλέφωνο και θα εξυπηρετηθεί από έναν δικό του άνθρωπο άμεσα και με ακρίβεια. Η ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία της Grande ειδικά τα τελευταία χρόνια οφείλεται σε μια πληθώρα ενεργειών που έχει κάνει. Συνεχείς επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών. Αύξηση και πλήρη συνεχής κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού που απαρτίζει το ΚΛΣ, γιατί αυτή την επιτυχία δεν την οφείλει μόνο στον άρτιο εξοπλισμό αλλά και στο έμψυχο δυναμικό της. Με σεβασμό και κατανόηση στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια λόγω της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης η GRANDE έχει αναπροσαρμόσει τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών της προς όφελος των πελατών, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα και την ποσότητα των υπηρεσιών της.
H τεχνολογία είναι ο βασικός πυρήνας λειτουργίας κάθε κεντρικού σταθμού. Θα θέλαμε λοιπόν να μας αναδείξετε κάποιες σύγχρονες τεχνολογίες που αξιοποιείται προκειμένου να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών που παρέχεται;
Σίγουρα για την GRANDE η τεχνολογία είναι βασικός παράγοντας της λειτουργίας της. Δεν θα αναφερθώ σε τεχνολογίες που κατά καιρούς έχουμε παρουσιάσει για να μην σας κουράσω αλλά θα επικεντρώσω στις καινούργιες σύγχρονες τεχνολογίες. Μερικές από αυτές είναι οι νέοι δέκτες λήψης σημάτων τελευταίας τεχνολογίας Surgard 5 με νέες αναβαθμισμένες δυνατότητες και τον δέκτη της RSI Videofied που ενσωματώνουν σήμα μαζί με video clip. Νέο VoIP τηλεφωνικό κέντρο, νέες PRI γραμμές για λήψη σημάτων και άλλα πολλά. Επίσης ετοιμάζετε μεγάλη αναβάθμιση στην Web πλατφόρμα της GRANDE που ήδη κλείνει 10 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, η γνωστή ως F2Web που θα αφορά τους εγκαταστάτες συνεργάτες αλλά και τους συνδρομητές μας.
Εκτός από τις τεχνολογίες ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει πάντα τον πιο σημαντικό ρόλο στις υπηρεσίες ασφάλειας. Πώς εσείς προσεγγίζετε το ζήτημα του προσωπικού που εργάζεται στην GRANDE;
Ασφαλώς η GRANDE δεν αποτελείτε μόνο από υλικό εξοπλισμό και τεχνολογίες αλλά και από έμψυχο δυναμικό που αποτελεί την καρδιά της. Πιστεύουμε ότι όση τεχνολογία και εξοπλισμό και αν έχεις, αν δεν διαθέτεις την κατάλληλη δυνατή και δεμένη ομάδα από έμπειρους επαγγελματίες δεν έχεις πετύχει τίποτα. Όλο το προσωπικό μας απαρτίζεται από Έλληνες οι οποίοι είναι κάτοχοι της σχετικής άδειας που προβλέπετε από το Ελληνικό κράτος και έχουν πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον τομέα αυτό. Έχοντας εκπαιδευτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα πάνω σε πραγματικές συνθήκες και έχοντας αντιμετωπίσει με απόλυτη επιτυχία πολλά περιστατικά, είναι πάντα έτοιμοι να εξυπηρετήσουν τον κάθε πελάτη μας ξεχωριστά, με ευγένεια, αποτελεσματικότητα και επαγγελματισμό. Τους παρέχουμε συνεχή εκπαίδευση σε νέες υπηρεσίες και προϊόντα τεχνολογίας. Δίνουμε μεγάλη προσοχή στις συνθήκες εργασίας δημιουργώντας το ιδανικό περιβάλλον για τους εργαζόμενούς μας ώστε να δουλεύουν με ζήλο και αγάπη και να προσφέρουν τα μέγιστα ώστε να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από το να έχουμε ευχαριστημένους και ασφαλείς πελάτες. Τέλος να αναφέρω ότι η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες αποτυπώνεται στη συνεχόμενη ανοδική πορεία της GRANDE. Σαν εταιρία είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι που καταφέραμε να αυξήσουμε το προσωπικό μας με γνώμονα πάντα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας.