Δημιουργία υπηρεσιών σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη
Οι απαιτήσεις από ένα σύγχρονο Κέντρο Λήψης Σημάτων, το τοπίο σε σχέση με τους κινδύνους που υπάρχουν σήμερα, η διαφοροποίηση των σημάτων που καλούνται να διαχειριστούν οι εταιρείες του είδους, όπως επίσης και οι επιπλέον υπηρεσίες που απαιτούνται για να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση των περιστατικών ασφαλείας, ήταν τα βασικά θέματα που μας ανέπτυξε μέσα από την συνέντευξή της στο περιοδικό μας, η κα Γεωργία Παπαγεωργίου, General Manager της Planet Security.
Οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών από τις υπηρεσίες λήψης και διαχείρισης σημάτων συναγερμού είναι σήμερα μεγαλύτερες. Ποιες είναι κατά τη γνώμη σας οι βασικές υποδομές που πρέπει να διαθέτει ένα Κέντρο Λήψης Σημάτων προκειμένου να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις σύγχρονες απαιτήσεις ασφαλείας;
Πραγματικά, λόγω της αυξημένης εγκληματικότητας, οι απαιτήσεις των ιδιωτών αλλά και των επιχειρήσεων που αξιοποιούν τις υπηρεσίες λήψης και διαχείρισης σημάτων συναγερμού και των συστημάτων ασφαλείας γενικότερα, που προσφέρονται από τις εταιρείες του είδους μας, είναι αυξημένες.
Για την επίτευξη του σκοπού μας, είναι σίγουρα απαραίτητες κάποιες βασικές υποδομές, όπως για παράδειγμα η ασφάλεια των εγκαταστάσεων των υποδομών των Κέντρων Λήψης ή ο λειτουργικός σχεδιασμός του χώρου προκειμένου να εξυπηρετεί τους χειριστές του Κέντρου στην ευαίσθητη και ιδιαίτερα απαιτητική και υπεύθυνη εργασία τους. Επίσης απαιτούνται ειδικοί δέκτες λήψης σημάτων που να λειτουργούν σε συνεργασία με ισχυρούς και ταχύτατους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, εξειδικευμένα προγράμματα για τη διαχείριση των σημάτων, συστήματα αδιάλειπτης παροχής ενέργειας και φυσικά αξιόπιστο και ειδικευμένο προσωπικό.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι απαραίτητα να υπάρχουν, καθώς καλούμαστε διαρκώς κάθε δευτερόλεπτο και όλο 24ώρο να επεξεργαζόμαστε και να διεκπεραιώνουμε επιτυχώς το κάθε ένα ηλεκτρονικό σήμα που φθάνει στην εταιρεία. Σε αυτά τα πλαίσια η Planet Security παρακολουθεί διαρκώς τις ανάγκες που προκύπτουν, επανασχεδιάζει και βελτιώνει τις υποδομές και τις λειτουργίες της με τις απαραίτητες επεμβάσεις, προκειμένου να ανταποκρίνεται σε αυτές τις απαιτήσεις και να διατηρεί υψηλό το επίπεδο ποιότητας παροχής αυτών των υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Αυτές οι απαιτήσεις, μαζί με τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας των συστημάτων ασφαλείας, μας ωθούν να επενδύουμε διαρκώς σημαντικά ποσά για υλικοτεχνικές υποδομές και την εκπαίδευση του προσωπικού, ακόμα και σε μια περίοδο όπου οι πελάτες επιθυμούν να επενδύουν λιγότερα χρήματα και σε θέματα ασφαλείας.
Οι κίνδυνοι που πρέπει να αντιμετωπίζονται σήμερα είτε μιλάμε για οικίες είτε για επαγγελματικούς χώρους, συνεχώς αυξάνονται και διαφοροποιούνται. Θα θέλατε να παραθέσετε τις βασικές αλλά και πιο ειδικές κατηγορίες σημάτων που μπορείτε να διαχειριστείτε;
Είναι αλήθεια ότι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν πλέον σε κάθε χώρο είναι περισσότεροι από ό,τι στο παρελθόν. Αυτοί προέρχονται από τη διαφοροποίηση της εγκληματικότητας, αλλά και από πολλούς άλλους παράγοντες, όπως η τεχνολογία αλλά και η οικονομική κρίση. Στο παρελθόν λαμβάναμε αρκετά λιγότερα σήματα από ό,τι σήμερα και κυρίως ήταν σήματα που προέρχονταν από διαρρήξεις και πυρκαγιές. Σήμερα λαμβάνουμε από το κάθε σύγχρονο σύστημα συναγερμού πολλά διαφορετικά σήματα, όπου επιπλέον με τη χρήση της δικτυακής τεχνολογίας θα γίνονται ολοένα και περισσότερα και πιο εξειδικευμένα.
Αυτά τα λαμβανόμενα σήματα τα έχουμε κατατάξει σε τρεις γενικές κατηγορίες, που είναι: τα πρωτεύοντα, δηλαδή αυτά που έχουν άμεση προτεραιότητα διεκπεραίωσης, όπως προσωπική απειλή, διάρρηξη, φωτιά και ιατρική βοήθεια. Τα δευτερεύοντα, όπως τη μη λήψη σημάτων από κάποιο σύστημα μετά την παρέλευση αναμενόμενης ώρας, τη διακοπή τροφοδοσίας από ρεύμα πόλης κ.ά. Και τέλος, την τρίτη κατηγορία που περιλαμβάνει σήματα διάγνωσης κατάστασης και υποστήριξης των συστημάτων, όπως χαμηλή στάθμη συσσωρευτών ή σφάλματα ορισμένων τμημάτων. Για όλα αυτά τα σήματα γίνονται οι απαιτούμενες ενέργειες το συντομότερο δυνατό, από τους χειριστές βάρδιας, με τις αντίστοιχες καταγραφές.
Με τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας οι χειριστές μας έχουν μια καλή εικόνα του τι μπορεί να συμβαίνει στον προστατευμένο χώρο και ενημερώνουν κατά περίπτωση την αστυνομία, τον ιδιοκτήτη ή τα εξουσιοδοτημένα από αυτόν πρόσωπα. Έτσι, ο κάθε πελάτης έχει άμεση πληροφόρηση για το τι συμβαίνει στο χώρο του, όπως εάν έγινε και από πού παραβίαση, τι ώρα οπλίστηκε ή αφοπλίστηκε και από ποιον το σύστημα ασφαλείας, αν συνέβη κάποια διακοπή ρεύματος και άλλα.
Τα μπουτόν της προσωπικής απειλής, ιατρικής βοήθειας και της αναγγελίας φωτιάς δίνουν τη δυνατότητα όλο το 24ωρο, χωρίς να είναι απαραίτητα οπλισμένος ο συναγερμός, να στέλνουν σήματα στην εταιρεία μας για την ανάγκη ενημέρωσης των αρμοδίων παροχής άμεσης βοήθειας. Βέβαια, η κάθε κατηγορία σημάτων προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε συνδρομητή ή του κάθε συνεργάτη εγκαταστάτη, γι’ αυτό και εμείς στην Planet Security λέμε: «Συνεργαστείτε μαζί μας για να δημιουργήσουμε την υπηρεσία που εσείς επιθυμείτε να έχετε».
Εκτός από τις τεχνολογικές υποδομές, ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει πάντα τον πιο σημαντικό ρόλο στη διαχείριση θεμάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια.
Πώς εσείς προσεγγίζετε το ζήτημα του προσωπικού που εργάζεται στην PLANET SECURITY;
Το προσωπικό που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση των εισερχόμενων σημάτων σε ένα Κέντρο Λήψης Σημάτων, πρέπει να επιλέγεται με μεγάλη προσοχή. Η διοίκηση της Planet Security επιλέγει το προσωπικό που αναλαμβάνει αυτό το κρίσιμο έργο, κατόπιν συνεντεύξεων και με ειδικά κριτήρια που η εταιρεία μας θέτει. Αφού προσλάβει τον υποψήφιο χειριστή του Κέντρου, θα ακολουθήσει ένα πλήρες και ουσιαστικό πρόγραμμα εκπαίδευσης πριν αναλάβει υπεύθυνα βάρδια χειριστή. Παράλληλα και διαρκώς εκπαιδεύει το προσωπικό σε νέες τεχνολογίες καθώς και πρακτικές αντιμετώπισης διαφόρων καταστάσεων. Και φυσικά, όλοι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία μας διαθέτουν την ειδική άδεια εργασίας που απαιτείται από το νόμο.
Ποιες επιπλέον υπηρεσίες προσφέρετε συνδυαστικά με το Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού στους συνδρομητές σας;
Η Planet Security, πιστή στη φιλοσοφία της για παροχή ολοκληρωμένων και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών ασφαλείας, διαθέτει επιπλέον υπηρεσία ΑΜΕΣΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ-ΠΕΡΙΠΟΛΙΑΣ. Πρόκειται για την υπηρεσία (Night Patrol & Alarm Investigation), σύμφωνα με την οποία προβλέπεται η άμεση αποστολή περιπολικού οχήματος ιδιωτικής εταιρείας στο συντομότερο δυνατό χρόνο διάστημα από τη λήψη ενός σήματος από σύστημα συναγερμού που συνδέεται με το Κέντρο Λήψης της εταιρείας μας, καθημερινά, από 22:00 έως 06:00 για όλο το χρόνο.
Τα οχήματα είναι πλήρως εξοπλισμένα και επανδρωμένα από ένστολο προσωπικό ιδιωτικής ασφάλειας και καθοδηγούνται από το Κέντρο Λήψης Σημάτων μας. Μέσω ασυρμάτων δίνονται όλες οι απαραίτητες λεπτομέρειες ώστε το προσωπικό να προβεί σε αποτελεσματικό έλεγχο στο χώρο. Η ΑΜΕΣΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ απαλλάσσει με αυτόν τον τρόπο τους πελάτες που επιθυμούν να λαμβάνουν αυτή την υπηρεσία, από την ανάγκη να μεταβούν τις νυχτερινές ώρες στο χώρο που προστατεύεται, προκειμένου να διαπιστώσουν την αιτία ενεργοποίησης του συστήματος συναγερμού που είναι εγκατεστημένος εκεί.
Επίσης, η Planet security είναι από τις πρώτες εταιρείες στο χώρο που εφάρμοσε και ανέπτυξε την υπηρεσία της ηλεκτρονικής επόπτευσης για χώρους που έχουν εγκατεστημένο σύστημα συναγερμού και κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης. Σε κάθε ενεργοποίηση του συστήματος συναγερμού, το προσωπικό της βάρδιας του Κεντρικού Σταθμού, κάνοντας χρήση των κωδικών ασφαλείας του πελάτη, συνδέεται με το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και παρατηρεί τις εικόνες των εικονοληπτών από τους χώρους του πελάτη. Με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας μπορούμε να παρέχουμε στον πελάτη περισσότερες πληροφορίες για την κατάσταση του χώρου έπειτα από την ενεργοποίηση του συναγερμού και επίσης, εάν παρατηρηθούν ύποπτες κινήσεις, το προσωπικό του Κέντρου μας μπορεί να καθοδηγήσει την αστυνομία προς το σημείο στο οποίο βρίσκονται οι εισβολείς, να καταγράψει την εικόνα τους και να δώσει κάθε δυνατή συνδρομή στην αποτελεσματική αντιμετώπιση του συμβάντος, εάν ζητηθεί από τους αρμόδιους υπεύθυνους.