Apps for Alarms – H διαχείριση συναγερμού στο smartphone
Δεν θα ήταν υπερβολή να ισχυριστούμε ότι οι ειδικές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα – τα λεγόμενα Mobile Applications – είναι πλέον αναπόσπαστο μέρος ενός συστήματος ασφάλειας και ειδικότερα συναγερμού, είτε για οικιακή είτε για επαγγελματική χρήση.
Οι περισσότεροι από τους κατασκευαστές συστημάτων συναγερμού, έχουν αναπτύξει εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, μέσω των οποίων οι χρήστες τους, έχουν τη δυνατότητα να έχουν μια εικόνα και να διαχειρίζονται το συναγερμό τους από απόσταση. Επίσης έχουν αναπτυχθεί applications για επαγγελματίες εγκαταστάτες συστημάτων ασφαλείας, προκειμένου να διαχειρίζονται το πελατολόγιο τους απομακρυσμένα, καθώς επίσης και εφαρμογές που έχουν αναπτύξει Κεντρικοί Σταθμοί για τους συνδρομητές τους, αλλά και τους συνεργάτες τεχνικούς τους. Στο αφιέρωμα μας, επιλέξαμε και παρουσιάζουμε παρακάτω ορισμένες από τις εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί για συστήματα συναγερμού, επισημαίνοντας ωστόσο ότι αυτές οι εφαρμογές δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που παρέχει ένα Κεντρικός Σταθμός στη διαχείριση ενός πραγματικού περιστατικού παραβίαση της ασφάλειας και τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν.
Το PSView είναι μία web – based εφαρμογή η οποία έχει διαμορφωθεί και εξελίσσεται διαρκώς από την Personal Security, για να καλύψει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των επαγγελματιών εγκαταστατών συστημάτων ασφάλειας. Με βάση τα 43 χρόνια εμπειρίας της, η Personal Security ανέπτυξε την πλέον εξελιγμένη εφαρμογή διαχείρισης πελατολογίου, PSView, που επιτρέπει στους επαγγελματίες τεχνικούς με μια απλή κίνηση να αποκτούν πρόσβαση σε όλο το πελατολόγιό τους, έχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα μεταξύ άλλων να εμφανίσει στην οθόνη του όλα τα συστήματα που τις τελευταίες 7 ημέρες έχουν στείλει σήμα χαμηλής μπαταρίας, ανεξάρτητα από το αν έχουν στείλει σήμα επαναφοράς μπαταρίας, είτε γιατί το έστειλε αυτόματα το σύστημα, είτε γιατί έγινε αλλαγή των μπαταριών του συστήματος από τεχνικό, καθώς και όλα τα συστήματα τα οποία είναι σε απώλεια επικοινωνίας με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων. Συνοψίζοντας, τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής θα λέγαμε ότι είναι: Άμεση πρόσβαση στα σήματα των συνδρομητών σε πραγματικό χρόνο – Προβολή συνδρομητών με απώλεια επικοινωνίας – Προβολή συνδρομητών με σήμα χαμηλής μπαταρίας τις τελευταίες 7 ημέρες – Πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία των συνδρομητών, όπως – Πρόσβαση τόσο στα πρωτόκολλα όσο και στα κανάλια επικοινωνίας του συστήματος συναγερμού με αναγνώριση κλήσης ή εμφάνιση IP Address όπου υπάρχει δυνατότητα – Δυνατότητα ανάθεσης κάθε συνδρομητή σε συγκεκριμένους τεχνικούς με χρονικό περιορισμό – Δυνατότητα αναζήτησης συνδρομητή με επωνυμία ή κωδικό κέντρου – Πρόσβαση σε μια μεγάλη βιβλιοθήκη με εγχειρίδια εγκαταστάτη αλλά και τελικού χρήστη σε μορφή pdf. Η εφαρμογή PSView παρέχει πλήρη ασφάλεια δεδομένων καθώς είναι GDPR Compliant & ISO 27001:2013 Approved, ενώ υποστηρίζεται από Windows, iOS και Android.
Το Voyager χρονολογείται από το 2013 και είναι η πρώτη B2B εφαρμογή Κ.Λ.Σ. στην Ευρώπη που έδωσε την δυνατότητα στους συνεργάτες της Spartan Security εγκαταστάτες συστημάτων ασφαλείας, να επικοινωνούν on-line και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες του πελατολογίου τους με ασφάλεια. Η εφαρμογή αυτή άλλαξε τα δεδομένα στον κλάδο της ηλεκτρονικής ασφάλειας και ήταν αυτή που οδήγησε τις εξελίξεις στα Κ.Λ.Σ. κι όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα. Σήμερα, η δυναμική ομάδα της Spartan Security σε συνεργασία με τους επαγγελματίες που την εμπιστεύονται, εξέλιξε τις λειτουργίες του, προσφέροντας νέες on-line Β2Β υπηρεσίες. Μέσα από την πλατφόρμα του Voyager παρέχονται οι εξής δυνατότητες: Real Time προβολή όλων των σημάτων των συνδρομητών – Ειδικό πεδίο καθορισμού δοκιμών – Αναζήτηση πελατολογίου με χρήση πολλαπλών φίλτρων και δυνατότητα εκτύπωσης – Αναζήτηση ιστορικού όλων των σημάτων πελατών για περίοδο τριών μηνών – Προβολή σημάτων και ενεργειών σύμφωνα με επιλεγμένα φίλτρα – Άμεση ενημέρωση αναφοράς πελατών χωρίς επικοινωνία ανά μία ώρα – Έλεγχος στοιχείων καρτών GPRS, εξοπλισμού, ζωνών κλπ – Προβολή εργαλείων όπως: ημερολόγιο εργασιών, εγχειρίδια τελικού χρήστη, συμβόλαιο σύνδεσης κ.λ.π. και ημερολόγιο εργασιών για υπενθύμιση τεχνικών εργασιών ή αλλαγής μπαταριών – Αναφορές και στατιστικά – Βοήθεια σε κάθε φόρμα εργασίας – Δυνατότητα αλλαγής στοιχείων τελικού πελάτη (μετά από έγκριση).
Με το Voyager, η Spartan Security προσφέρει σε κάθε επαγγελματία στην ηλεκτρονική ασφάλεια ένα πρωτοποριακό Interactive επιχειρηματικό μοντέλο χωρίς καμία χρέωση με επιπλέον δυνατότητα άμεσης εξέλιξης και διάθεσής του, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε συνεργάτη ξεχωριστά.
Spartan Security MySpartan
Το MySpartan, υπήρξε η πρώτη εφαρμογή Κ.Λ.Σ. στην Ελλάδα και λειτούργησε το 2015 για on-line ενημέρωση σημάτων αποκλειστικά για τους συνδρομητές της Spartan Security. Το εγχείρημα βρήκε άμεσα τεράστια ανταπόκριση.
Από τότε ως σήμερα, αναβαθμίζεται καθημερινά από το εξειδικευμένο τμήμα IT της Spartan Security κι αλλάζει συνεχώς τα δεδομένα, προσφέροντας, χωρίς καμία απολύτως χρέωση, on-line σύνδεση με το ΚΛΣ και παρέχει στον συνδρομητή: Push notifications σε επιλεγμένα συμβάντα -Παρακολούθηση του status του συστήματος ασφαλείας σε 24ωρη βάση – Δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης από απεριόριστους χρήστες – Απευθείας σύνδεση με τις κάμερες, για άμεσο οπτικό έλεγχο – Πρόσβαση σε όλο το ιστορικό σημάτων για τους τρείς τελευταίους μήνες – Πρόσβαση σε όλα τα προσωπικά στοιχεία, τα χαρακτηριστικά, τις υποσημειώσεις και τις ζώνες του συστήματος – Δυνατότητα άμεσης αλλαγής στοιχείων – Ενημέρωση για τον χειρισμό κάθε συστήματος – Αποκλειστικά προνόμια και προσφορές – Πρόσβαση σε όλα τα αρχεία των λογαριασμών, τα παραστατικά και τα συμβόλαια σύνδεσης – Υπεύθυνη ενημέρωση για την επικαιρότητα και τις νέες τάσεις στην ασφάλεια και πολλά άλλα – Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πολυεργαλείο προς κάθε συνδρομητή της Spartan Security που απλά, εύκολα και χωρίς χρεώσεις, του παρέχει αποκλειστικές δυνατότητες όπου αυτός κι αν βρίσκεται.
Η Spartan Security εγγυάται στο καταναλωτικό κοινό και τους συνεργάτες της, την απόλυτη εμπειρία ασφάλειας μέσα από smartphones με πλήρη διαφάνεια, επαγγελματισμό υψηλού επιπέδου και αυστηρό σύστημα διασφάλισης προστασίας δεδομένων.
ADESCO RControl app
Η ADESCO, η Ελληνική εταιρία πρωτοπόρος στην προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών IoT, διαθέτει από το 2015 συσκευές επικοινωνίας Global Sim GPRS συμβατές με όλες τις κεντρικές μονάδες συναγερμού της αγοράς. Όλες οι συσκευές συνοδεύονται από την εφαρμογή RControl app. Πρόκειται για μια δωρεάν εφαρμογή για τον τελικό χρήστη συμβατή με iOS και Android smartphones που μπορεί να μετατρέψει ακόμα και απλά, παλαιότερης τεχνολογίας συστήματα ασφαλείας σε «έξυπνα». Προσφέρει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο (real time) για όλα τα συμβάντα και δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να χειριστεί το σύστημα του από οπουδήποτε κι αν βρίσκεται. Επίσης, μέσω της εφαρμογής και των εξόδων που διαθέτουν οι συσκευές, μπορεί να ελέγξει απομακρυσμένα, διάφορες λειτουργίες του χώρου όπως κλιματισμό, φωτισμό, ηλεκτρικά ρολά, κ.α. προσθέτοντας smart χαρακτηριστικά σε οποιοδήποτε σύστημα ασφαλείας. Με την ενσωμάτωση καμερών IP στο σύστημα, μπορούμε να έχουμε και εικόνα από τον προστατευόμενο χώρο για την οπτική επιβεβαίωση των συμβάντων. Η εφαρμογή, σε συνδυασμό με τις συσκευές της ADESCO, χρησιμοποιούνται για την διαχείριση και άλλων συστημάτων εκτός της ασφάλειας, όπως αντλίες, ποτιστικά, φωτοβολταϊκά, κ.α. Για τους επαγγελματίες τεχνικούς/εγκαταστάτες συστημάτων ασφαλείας, η ADESCO εκτός από το RControl Admin, διαθέτει και το ADESCO Net. Μια πλήρως λειτουργική, διαδραστική σουίτα διαχείρισης και ελέγχου όλων των παραμέτρων της συνεργασίας τους με την εταιρία. Τεχνικά στοιχεία, Live ενδείξεις και διαγνωστικά από τις συσκευές, οικονομικά και λογιστικά στοιχεία, δυνατότητα εύκολων και ασφαλών οικονομικών συναλλαγών, εργαλεία οργάνωσης του πελατολογίου και πολλά άλλα.
H εφαρμογή Paradox Insite Gold είναι η γέφυρα για την απομακρυσμένη διαχείριση των συστημάτων συναγερμού της εταιρείας Paradox. Διατίθεται για κινητά τηλέφωνα iPhone & Android εντελώς δωρεάν κατά το κατέβασμα της και με 1 μήνα δοκιμαστικής περιόδου. Η πρόσβαση στην εφαρμογή επιτρέπεται για όποιον διαθέτει κεντρική μονάδα Paradox με ένα από τα παρακάτω modules επικοινωνίας : IP150 (TCP-IP module) – PCS250 (GSM-GPRS module) – PCS250G (GPRS module) – PCS265LTE (GSM-GRPS 4G/3G/2G). Η διαδικασία εγκατάστασης και ρύθμισης της εφαρμογής για τον απομακρυσμένο έλεγχο έχει απλοποιηθεί καταργώντας πολύπλοκες IP ρυθμίσεις και port forwarding, χρησιμοποιώντας cloud based ταυτοποίηση με το μοναδικό σειριακό αριθμό της κεντρικής μονάδας Paradox (SP, MG, EVO). Η εφαρμογή μπορεί να δεχθεί πολλαπλές τοποθεσίες εγκαταστάσεις και αντίστοιχα προωθημένα συμβάντα που παραμένουν ως αρχείο στην εφαρμογή μέχρι να αφαιρεθούν χειροκίνητα από το χρήστη. Κατά τη πρόσβαση στη διαχείριση του συστήματος ζητείται ο 4ψήφιος ή 6ψήφιος κωδικός που χρησιμοποιείται και στο φυσικό πληκτρολόγιο στο χώρο εγκατάστασης. Με αυτό το τρόπο κάθε χρήστης έχει διαφορετικό επίπεδο πρόσβασης ενώ η κεντρική μονάδα καταγράφει τις ενέργειες κάθε χρήστη ξεχωριστά. Στην εφαρμογή μπορούμε να διαχειριστούμε 3 σενάρια όπλισης (Full/Stay/Sleep), για μέχρι και 8 διαφορετικά υποσυστήματα / partitions με δυνατότητα παράκαμψης κάθε ζώνης της κεντρικής μονάδας ξεχωριστά. Επίσης διακρίνουμε την ενοποίηση του συστήματος συναγερμού με τον ανιχνευτή / κάμερα HD78F, τη διαχείριση των προγραμματιζόμενων εισόδων PGM της κεντρικής μονάδας με νέα δυνατότητα δημιουργίας συντομεύσεων για τον χειρισμό διαφόρων αυτοματισμών και τη διαχείριση συστήματος access control που ως ενοποίηση δέχονται οι κεντρικές μονάδες EVO της Paradox. Φυσικά για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην Paradox Hellas
Η δωρεάν εφαρμογή UltraSync + αποτελεί τη νεότερη έκδοση της εφαρμογής που διαχειρίζεται απομακρυσμένα τα νέα συστήματα συναγερμού xGen Connect της CADDX του ομίλου Carrier. Η εφαρμογή αποτελεί ιδανική λύση απομακρυσμένου ελέγχου των νέων μονάδων συναγερμού μέσω cloud προσφέροντας στον χρήση πρόσβαση από το κινητό του (Apple® iPhone / iPad ή Google Android) σε μια σειρά λειτουργιών σε πραγματικό χρόνο και μέσα από ένα ιδιαίτερα φιλικό περιβάλλον εργασίας. Συγκεκριμένα υποστηρίζει τον έλεγχο συνολικά της κατάστασης του συστήματος συναγερμού επιτρέποντας : τον οπλισμό – αφοπλισμό, την κατάσταση των αισθητήρων και των ζωνών, καθώς επίσης και τη δημιουργία αναφορών συμβάντων και ιστορικού με ειδοποιήσεις ή email, διαχείριση χρηστών, δημιουργία προσωρινών χρηστών (επισκεπτών ή εργαζομένων). Επίσης η συγκεκριμένη εφαρμογή, επεκτείνει τις δυνατότητες ελέγχου και πέρα από τα συστήματα συναγερμού, υποστηρίζοντας λειτουργίες έξυπνου σπιτιού με δυνατότητες διαχείρισης του φωτισμού, του θερμοστάτη για τον κλιματισμό, των κλειδαριών και των θυρών του γκαράζ ή άλλων χώρων καθώς επίσης και πρόσβαση σε εγκατεστημένες κάμερες και συγκεκριμένα σε ζωντανές εικόνες σε περίπτωση ενεργοποίησης συναγερμού ή και σε αποθηκευμένα αρχεία βίντεο. Με βάση όλες τις παραπάνω λειτουργίες ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει ένα πλήθος σεναρίων, προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες. Με την ίδια εφαρμογή ο κάθε επαγγελματίας εγκαταστάτης μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του γρήγορη εγκατάσταση και βέλτιστη υποστήριξη με μέγιστη ασφάλεια και ευέλικτα χαρακτηριστικά προγραμματισμού και ρυθμίσεων όλων των παραμέτρων του συστήματος συναγερμού. Για περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή UltraSync + μπορείτε να απευθύνεστε στις εταιρίες που διαθέτουν στην Ελλάδα τις λύσεις CADDX – CARRIER, που είναι G.I Security S.A και GQ Tech.
Bosch RSA+
Η Bosch Security Systems έχει αναπτύξει τη δωρεάν εφαρμογή Remote Security Control Plus (RSC+) μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται και να ελέγχουν απομακρυσμένα το σύστημα ασφαλείας τους από κινητές συσκευές Android ή IOS. Η εφαρμογή με δυνατότητα σύνδεσης στο cloud υποστηρίζει τη σειρά πινάκων ασφαλείας BOSCH AMAX. Με όλους τους συμβατούς πίνακες, ο χρήστης θα μπορεί να οπλίσει/αφοπλίσει το σύστημα συνολικά καθώς και να οπλίσει/αφοπλίσει επιλεγμένες περιοχές. Επίσης έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τις ζώνες κάθε περιοχής, να διαχειριστεί τις εξόδους του συστήματος και να δει τη κατάσταση των αισθητήρων, τους οποίους μπορεί και να απομονώσει, εάν απαιτείται. Επιπρόσθετα επιτρέπει στο χρήστη να διαχειριστεί πολλαπλές συσκευές στο πλαίσιο έξυπνου σπιτιού και αυτοματισμών, όπως φώτα, κλιματισμό, γκαραζόπορτες και άλλα. Η εφαρμογή προσφέρει ενημέρωση ειδοποιήσεων (push notification) σε περίπτωση κάποιου περιστατικού ασφάλειας και για οποιοδήποτε γεγονός του συστήματος. Όλοι οι ήδη εγκατεστημένοι πίνακες θα μπορούν να υποστηρίξουν τη δυνατότητα της εφαρμογής μέσω μιας απλής αναβάθμισης του λογισμικού (firmware update) του συστήματος ενώ υποστηρίζει σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης. Για τη σειρά B,G της BOSCH υπάρχει η εφαρμογή RSC. Για τις δυνατότητες της εφαρμογής της Bosch μπορείτε να ενημερωθείτε από την Simon Technologies
Η εταιρία Ajax έχει σαν βασικό χαρακτηριστικό της τη συνεχή εξέλιξη και δεν θα ήταν συνεπώς δυνατόν να μην έχει εξοπλίσει τα συστήματά της με εφαρμογές για smartphone τόσο για τον εγκαταστάτη όσο και για τον τελικό χρήστη, ώστε να κάνει την ζωή τους πολύ πιο εύκολη! Για τους εγκαταστάτες, έχει αναπτύξει την εφαρμογή Ajax Pro η οποία επιτρέπει απομακρυσμένα την πλήρη παραμετροποίηση του συστήματος συναγερμού καθώς και τον έλεγχο και επίλυση των όποιων προβλημάτων προκύψουν. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στον επαγγελματία εγκαταστάτη να διαχειρίζεται όλους τους πελάτες του μέσω μίας εφαρμογής για μεγαλύτερη ευκολία. Προσφέρει συνεχή σύνδεση με τον server οπότε το σύστημα είναι πάντα διαθέσιμο εφόσον υπάρχει σύνδεση στο ίντερνετ. Επίσης, στην εφαρμογή δίνεται η δυνατότητα της επαλήθευσης δυο παραγόντων κατά την είσοδο για μεγαλύτερη ασφάλεια, κάτι το οποίο είναι ένα κομμάτι στο οποίο η Ajax δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα. Αντίστοιχα, για τους τελικούς χρήστες έχει αναπτύξει την εφαρμογή Ajax Security System, η οποία παρέχει στους πελάτες την ίδια ασφάλεια με αυτή της εφαρμογής Ajax Pro, προσφέροντας επαλήθευση δύο παραγόντων καθώς και πληθώρα επιλογών παραμετροποίησης. Δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα για πλήρη έλεγχο του συστήματός του απομακρυσμένα προσφέροντάς του τον έλεγχο όλων των συστημάτων Ajax από μία και μόνο εφαρμογή. Οι ειδοποιήσεις που λαμβάνονται από το σύστημα είναι άμεσες λόγω της συνεχούς συνδεσιμότητας με τον server και δίνει έτσι στον πελάτη πληροφόρηση για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το σύστημά του σε πραγματικό χρόνο. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στις εταιρίας που διαθέτουν τις λύσεις της Ajax, όπως η Electrosystems και Keeper Group
SATEL VERSA/INTEGRA/PERFECTA CONTROL
Προκειμένου οι χρήστες των συναγερμών VERSA, INTEGRA και PERFECTA της SATEL να έχουν τη δυνατότητα διαχείρισης των μονάδων τους απομακρυσμένα μέσω κινητού τηλεφώνου, η Πολωνική εταιρία έχει αναπτύξει και διαθέτει δωρεάν αντίστοιχο αριθμό εφαρμογών οι οποίες είναι συμβατές με με Apple, Android και Windows κινητά τηλέφωνα. Χωρίς κρυφές χρεώσεις ή συνδρομές, οι εφαρμογές διαχείρισης των τριών αυτών συστημάτων συναγερμού της Satel δουλεύουν P2P είτε με port forwarding. Προσφέρουν μια σειρά από βασικά χαρακτηριστικά που αναμένουμε από ένα app για συναγερμούς αλλά και εξτρά δυνατότητες. Συγκεκριμένα υποστηρίζουν όπλιση-αφόπλιση (όλοι οι τρόποι) καθώς και έλεγχο της κατάστασης όλων των ζωνών, των partitions και των εξόδων, όπως επίσης και δυνατότητα ρύθμισης για παράκαμψη ζωνών. Αξίζει φυσικά να αναφέρουμε ότι υποστηρίζουν και άλλες λειτουργίες και ενεργοποιήσεις αυτοματισμού για τον έλεγχο κλιματισμού, φώτων, θυρών κτλ) όπως επίσης και διασύνδεση με κάμερες IP για καλύτερη επίβλεψη του χώρου και οπτική επιβεβαίωση συμβάντων. Σε περίπτωση ανίχνευσης κάποιου περιστατικού οι εφαρμογές ενημερώνουν σε πραγματικό χρόνο τον χρήστη (αλλά και τον εγκαταστάτη εφόσον υπάρχει αυτή ως επιλογή) με push notification σύμφωνα πάντα με τις προεπιλογές που έχουν καθοριστεί. Όλες οι ρυθμίσεις και οι παραμετροποιήσεις των εφαρμογών γίνονται πολύ εύκολα, όπως επίσης και ο προγραμματισμός, σύμφωνα και με τις επιθυμίες του εκάστοτε χρήστη, ενώ αξίζει να τονίσουμε το υψηλό επίπεδο ασφάλειας με κρυπτογραφημένη επικοινωνία. Για όλες τις λύσεις τις SATEL και φυσικά για αυτές τις εφαρμογές μπορείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες από την INTERTECH.
Hikvision Hik-ProConnect & Hik-Connect
Το Hik-ProConnect είναι μια cloud πλατφόρμα, που απευθύνεται στους τεχνικούς εγκαταστάσεων συστημάτων ασφαλείας, η οποία συγκεντρώνει σε μια εύχρηστη και απλή εφαρμογή, όλες εκείνες τις λειτουργίες που είναι απαραίτητες στους επαγγελματίες προκείμενου να παρακολουθήσουν και να διαχειριστούν απομακρυσμένα τις συσκευές ασφαλείας των πελατών τους, να τις αναβαθμίσουν, να τις παραμετροποιήσουν και εν τέλει να προσφέρουν άμεση λύση στα όποια προβλήματα παρουσιαστούν. Το Hik-ProConnect είναι διαθέσιμο σε εφαρμογή για mobile συσκευές (iOS, Android) ενώ η πλατφόρμα είναι υλοποιημένη σε servers της Amazon, με υψηλή διαθεσιμότητα και όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται τηρούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση και υπάρχει πλήρης συμβατότητα με το GDPR.Επίσης παρέχεται κλειδί κρυπτογράφησης AES που καθορίζεται από τον χρήστη, ενώ επικουρικά μπορούν να αξιοποιηθούν λειτουργίες όπως το cloud firewall και το Signature Verification. Το Hik-ProConnect διατίθεται σε 2 εκδόσεις, στο βασικό, δωρεάν πακέτο, περιορισμένων λειτουργιών και στο πλήρες, συνδρομητικό πακέτο, με το Health Monitoring και πολλές επιπρόσθετες λειτουργίες. Στις λειτουργίες βασικού (δωρεάν) πακέτου ξεχωρίζει η δυνατότητα προσθήκης ως 1024 συσκευών στο Hik-ProConnect portal. Για τους τελικούς χρήστες και για τη πλήρη απομακρυσμένη διαχείριση των νέων συστημάτων συναγερμού ΑΧ-PRO υπάρχει διαθέσιμη η εφαρμογή ΗΙΚ-CONNECT που επιτρέπει τη διαχείριση όλων των λειτουργιών των συναγερμών απομακρυσμένα. Για την εφαρμογή της Hikvision μπορείτε να απευθύνεστε στους αντιπροσώπους της εταιρίας στην Ελλάδα όπως είναι οι εταιρίες ΗΛΚΑ, GRANDE και VECTOR SECURITY καθώς και όσους επαγγελματίες διαθέτουν και τοποθετούν συστήματα της εταιρίας.
Shepherd CrowPro εφαρμογή για τελικούς χρήστες και Crow Web Interface για εγκαταστάτη
Με την εφαρμογή CrowProTM στο κινητό του, ο τελικός χρήστης, ανεξάρτητα από το αν βρίσκεται στο σπίτι, στο γραφείο ή σε ταξίδι, έχει τον ευκολότερο τρόπο να παρακολουθήσει και να ελέγξει το σύστημα Shepherd της Crow. Μεταξύ των άλλων μπορεί μέσω της εφαρμογής: να επιλέξει τον πίνακα στον οποίο θα συνδεθεί (σπίτι, γραφείο, εξοχικό, κ.λ.π.) – να ελέγξει την κατάσταση ενεργοποίησής του (οπλισμός, αφοπλισμός, κ.λ.π.) – να δει τα τελευταία συμβάντα – να τραβήξει φωτογραφίες από συνδεδεμένες PIRCAM – να δει αποθηκευμένες φωτογραφίες και να τις μοιραστεί με emails – να ελέγξει και να απενεργοποιήσει / ενεργοποιήσει ζώνες & εξόδους – να δει τις περιβαλλοντολογικές συνθήκες (θερμοκρασία, υγρασία, ατμοσφαιρική πίεση) καθώς και στατιστικά στοιχεία τους με διαγράμματα, σε χρονικές περιόδους της επιλογής του – να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες του πίνακα και των χρηστών.
Επίσης, μπορεί να λαμβάνει ειδοποιήσεις στο κινητό του, για την κατάσταση του συστήματος, με push notifications και SMS καθώς και φωνητικές κλήσεις για βοήθεια από συσκευές SH-PANIC-AUD-8F εγκατεστημένες στο χώρο, με αμφίδρομη συνομιλία. Επιπλέον, διατίθεται η δωρεάν εφαρμογή Shepherd keypad για Android tablet (στα Αγγλικά προς το παρόν). Για τον εγκαταστάτη διατίθεται η ειδική εφαρμογή (Crow Web Interface), μέσω της οποίας ο εγκαταστάτης μπορεί να διαχειρίζεται τα συστήματα των πελατών του, να παρακολουθεί την κατάσταση της λειτουργίας τους και να προγραμματίζει τον κάθε πίνακα ή τις παραμέτρους των περιφερειακών του, από οπουδήποτε και αν βρίσκεται. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την ΗΛΚΑ.
Nova Alarm SECOLink Pro APP
Το σύστημα ασφαλείας NOVA ALARM είναι ένα επαγγελματικό σύστημα συναγερμού, με 10ετή αξιόλογη παρουσία στην ελληνική αγορά, αποκλειστικά από την KEEPER GROUP. Πλήρως εναρμονισμένο με τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς, που κινείται προς ασφαλείς ασύρματες λύσεις αμφίδρομης επικοινωνίας & χειρισμό του συστήματος μέσω Smartphone Application συνοδεύεται από την εξαιρετικά φιλική στη χρήση εφαρμογή SECOLink Pro που υποστηρίζει μέχρι και 10 διαφορετικούς χρήστες ταυτόχρονα ανά σύστημα και έλεγχο μέχρι και 20 διαφορετικών συστημάτων (Σπίτι, Μαγαζί, Εξοχικό κλπ) σε Android & 10 σε IOS. Επίσης διακρίνεται για τη δυνατότητα διαχείρισης PGM για έλεγχο αυτοματισμών (πχ: Έλεγχος A/C , θερμοσίφωνα, κλπ ) και την εμφάνιση των πραγματικών ονομάτων των ζωνών. Σε περίπτωση συναγερμού, ο χρήστης μπορεί να βλέπει την ακολουθία των ζωνών που παραβιάστηκαν. Σε κάθε παραβίαση ζώνης, έρχεται και το αντίστοιχο push notification. Το APP διαθέτει κατ’ επιλογή, Password πρόσβασης και η επικοινωνία με τον Alarmserver είναι κρυπτογραφημένη. Η χρήση του Application είναι δωρεάν για χρήση μέσω SMS, με περιορισμούς λειτουργιών ενώ η χρήση του Application μέσω data, απαιτεί αγορά Voucher 5 ετούς διάρκειας και δίνει Realtime πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και ενημερώσεις. Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα για τον εγκαταστάτη αξίζει να αναφέρουμε ότι μπορεί να κάνει απομακρυσμένο προγραμματισμό, μέσω Cloud και είναι σε θέση να επιβλέπει τα προβλήματα των συστημάτων των πελατών του και να προγραμματίζει τα service του κατά προτεραιότητα. Επίσης λειτουργεί αυτοματοποιημένο σύστημα επιβράβευσης του Εγκαταστάτη, κατά το οποίο, για κάθε 3 ενεργοποιήσεις του APP σε αντίστοιχα συστήματα , η 4η προσφέρεται εντελώς δωρεάν από τον Cloud Server.
Για τη βέλτιστη διαχείριση και τον έλεγχο των συστημάτων συναγερμού της, η εταιρία ASC Global έχει αναπτύξει τη δωρεάν εφαρμογή Cloud Manager, παρέχοντας μέσα από ένα ιδιαίτερα φιλικό interface τη δυνατότητα στους χρήστες να προσαρμόζουν το περιβάλλον ελέγχου σύμφωνα με τις επιθυμίες τους. Συγκεκριμένα έχουν τη δυνατότητα μέσω της εφαρμογής να δημιουργούν εικονίδιο για τον έλεγχο της εξόδου της μονάδας, ενώ αν υπάρχουν επιπλέον έξοδοι (IP/GSM/Wifi) μπορούν να δημιουργηθούν ξεχωριστά εικονίδια για ευκολότερο έλεγχο. Το κάθε εικονίδιο μπορεί να βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας/οθόνη του τηλεφώνου ή στην εφαρμογή. Για τη συγκεκριμένη εφαρμογή – που συνεχώς εξελίσσεται παρέχει πολλές ευελιξίες – μπορείτε να λάβετε περισσότερες από την Force Security, που πρόσφατα ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρία ASC Global.
Η εφαρμογή SPC Connect για iOS και Android είναι μια εφαρμογή τελικού χρήστη, δημιουργώντας μια ασφαλή σύνδεση μέσω της Cloud πλατφόρμας SPC Connect για τα συστήματα ασφάλειας της Vanderbilt. Πρόκειται για εφαρμογή που προστατεύεται από κωδικό PIN και στοιχεία λογαριασμού εισόδου για πολλούς πίνακες SPC. Προσφέρει : Όπλιση/ αφόπλιση περιοχών ή όλου του συστήματος – ανάγνωση των συμβάντων καταγραφής – ζωντανό χάρτη με διαδραστικά εικονίδια – απομακρυσμένο έλεγχο θυρών και εξόδων – ζωντανή επιτήρηση έως 32 καμερών – απομακρυσμένη παράκαμψη και απομόνωση ζωνών. Σε περίπτωση συναγερμού ενεργοποιείται ειδοποίηση, που περιλαμβάνει ήχο και εικόνα για επαλήθευση της παραβίασης και αποστέλλεται στην κινητή συσκευή. Η εφαρμογή SPC Connect είναι διαθέσιμη στο Google Play Store και στο App Store και μετά την εγκατάσταση περιλαμβάνει λειτουργία επίδειξης, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να λάβετε από την Simon Technologies.
Tecnoalarm Evolution app
Με την έλευση του Evolution, το νέο πλήρες ασύρματο σύστημα ασφαλείας της Tecnoalarm, έκανε την εμφάνισή του και το αντίστοιχα εξελιγμένο app για την απομακρυσμένη διαχείριση του συστήματος. Με το άνοιγμα του app, τον χρήστη καλωσορίζει το wizard στα Ελληνικά και τον παραπέμπει να εισέλθει στον λογαριασμό του. Με την εισαγωγή των διαπιστευτηρίων, εμφανίζονται όλα τα υφιστάμενα συστήματα που ανήκουν στο χρήστη. Επιλέγοντας ένα από αυτά και αφού εισάγει τον κωδικό του ή κάνει χρήση των βιομετρικών χαρακτηριστικών, ο χρήστης εισέρχεται αυτόματα σε ένα λιτό αλλά ξεκάθαρο και εύχρηστο μενού όπλισης/αφόπλισης των διαθέσιμων σεναρίων. Από εκεί μπορεί να δει την τρέχουσα κατάσταση αυτών και να κάνει τις αντίστοιχες ενέργειες ενώ επίσης μπορεί να επιλέξει κάποιο από τα υπόλοιπα διαθέσιμα μενού από τα οποία μπορεί να δει τις ζώνες με τα ονόματα τους, να κάνει bypass ή να επαναφέρει τη ζώνη σε λειτουργία, να ελέγξει κάποιο από τα 6 διαθέσιμα PGM για τους αυτοματισμούς, να δει τα συμβάντα του συναγερμού και τις φωτογραφίες που έχει τραβήξει ο ασύρματος ανιχνευτής EVCAMBWL ή ακόμα και να ζητήσει επιτόπου φωτογραφίες για να δει τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο χώρο. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα δημιουργίας συντομεύσεων για τις καθημερινές κινήσεις του χρήστη κάνοντας το app ακόμα ποιο εύχρηστο, ενώ το user experience απογειώνετε με τη δυνατότητα ενοποίησης του Evolution με την Alexa, το οικοσύστημα της Amazon, έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να ελέγξει το συναγερμό και τους αυτοματισμούς, από όπου και αν βρίσκετε στον κόσμο, μόνο με τη φωνή του!! Για τη συγκεκριμένη εφαρμογή και όλες τις νέες λύσεις της Tecnoalarm, μπορείτε να απευθύνεστε στην Keeper Group.
Το S mobile Cloud της Sigma Security είναι μια νέα εφαρμογή με καινοτόμες δυνατότητες και απόδοση στα υψηλότερα επίπεδα επαγγελματισμού και αποτελεσματικότητας αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του Cloud. Το S mobile Cloud έχει αναπτυχθεί και σχεδιαστεί ειδικά για τη διαχείριση των νέων διαθέσιμων τεχνολογιών με μέγιστη αξιοπιστία και μια μοναδική εμπειρία για το χρήστη προσφέροντας μια σειρά δυναμικών χαρακτηριστικών όπως: Πλήρη διαχείριση συναγερμού (Όπλιση, αφόπλιση, απενεργοποίηση ζωνών) – Άµεση ενηµέρωση µέσω push notifications – Υπενθύμιση όπλισης ή αφόπλισης, κατά την είσοδο ή την έξοδο από τον προστατευόμενο χώρο (geofence) – Διαχείριση πολλαπλών συστημάτων µε µια εφαρµογή – Ενεργοποίηση και απενεργοποίηση οικιακών συσκευών – Χειρισµός του θερµοστάτη του πληκτρολογίου – Ιστορικό συμβάντων ταξινομημένο κατά ημερομηνία – Εύκολο και απλό interface – Ενδείξεις στα ελληνικά.
EL.MO. E–Connect
Η Ιταλική εταιρία συστημάτων ασφαλείας EL.MO SPA έχει αναπτύξει την εφαρμογή e-connect η οποία επιτρέπει την εποπτεία και διαχείριση των συστημάτων συναγερμού και μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις των τελικών χρηστών, αλλά και των επαγγελματιών εγκαταστατών. Οι τελικοί χρήστες χρησιμοποιούν το e-Connect για τη διαχείριση όλων των περιστατικών ασφάλειας και τον έλεγχο των λειτουργιών των συστημάτων συναγερμού και των περιφερειακών, ενώ συνδυάζουν διαχείριση αυτοματισμών (κλιματισμό, θύρες, φωτισμό κλπ) καθώς επίσης και επιβεβαίωση περιστατικών μέσω video με το εργαλείο InstaVision. Οι εγκαταστάτες έχουν την ευκαιρία μέσω μιας ενιαίας πλατφόρμας διαχείρισης πολλαπλών συστημάτων για απομακρυσμένες ρυθμίσεις και έλεγχο της κατάστασης λειτουργιών. Για όλες τις λύσεις της EL.MO και για την εφαρμογή μπορείτε να απευθύνεστε στην Simon Technologies.
Η εφαρμογή PowerSeries Neo Go της DSC προσφέρει με ευκολία και αξιοπιστία πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο της κατάστασης του συστήματος PowerSeries Neo αλλά και των ζωνών ανά υποσύστημα, όπλιση σε λειτουργία γενική, παραμονής ή νυχτερινής για όλα τα υποσυστήματα, αφόπλιση από χρήστη, παράκαμψη ζωνών σε κάθε υποσύστημα, ενεργοποίηση εξόδων PGM σε κάθε υποσύστημα και λήψη σε πραγματικό χρόνο push notifications και αναφορών για το ιστορικό του κάθε συστήματος. Η εφαρμογή Neo Go App – που μπορεί να εγκατασταθεί από το AppStore της Apple ή PlayStore για τηλέφωνα Android –επιτρέπει στον χρήστη να επιλέξει διαφορετικά συστήματα όπως το σπίτι ή το γραφείο, να προσθέσει ή να διαγράψει συστήματα. Για τα συστήματα της DSC και επιπλέον δυνατότητες της εφαρμογής μπορείτε να απευθυνθείτε στις εταιρίες GRANDE και Keeper Group.
Η εφαρμογή Nova Pro της Dinsafer αποτελεί ιδανική λύση ελέγχου του ομώνυμου ασύρματου συστήματος συναγερμού από οπουδήποτε, επιτρέποντας όπλιση/αφόπλιση και άλλες ρυθμίσεις σε πραγματικό χρόνο. Με τη βοήθεια πρωτοκόλλου ΙoΤ-networking, η ταχύτητα όλων των εντολών μέσω της εφαρμογής είναι εξαιρετικά γρήγορη στο έλεγχο κεντρικά του συστήματος αλλά και όλων των περιφερειακών όπως των ανιχνευτών κίνησης και άλλων αισθητήρων. Μπορεί επίσης να υποστηρίξει λειτουργίες ελέγχου καμερών που συνδέονται με το σύστημα, με πρόσβαση σε ζωντανή εικόνα από το χώρο, αλλά και τη διαχείριση άλλων οικιακών συσκευών στα πλαίσια του έξυπνου σπιτιού και αυτοματισμών όπως ενεργοποίηση φωτισμού, θέρμανσης κλπ. Η εφαρμογή μπορεί να παράγει ειδοποιήσεις σε διάφορα συμβάντα ασφαλείας και έκτακτες ανάγκες με push notification και SMS. Για όλες τις λύσεις της Dinsafer μπορείτε να απευθύνεστε στην Force Security.
Η εφαρμογή WeR@Home παρέχει στον χρήστη μια συνολική διαχείριση του ομώνυμου ασύρματου συστήματος ασφαλείας της Essence καθώς και των συσκευών έξυπνου σπιτιού με γνώμονα την απλότητα και την ευχρηστία. Με την χρήση του Internet Of Things , ο χρήστης έχει τον πλήρη έλεγχο κατάστασης του χώρου του όπου και αν βρίσκεται όπως και την εκτέλεση ενεργειών με το πάτημα ενός κουμπιού. Μέσω της δυνατότητας δημιουργίας έξυπνων κανόνων, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει αλλά και να εκτελέσει πολύπλοκα σενάρια αυτοματισμών. Για παράδειγμα, σε περίπτωση διάρρηξης της οικίας που είναι τοποθετημένο το ασύρματο σύστημα ασφαλείας, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η αποτροπή το ταχύτερο δυνατό. Έτσι λοιπόν, όταν ένας ανιχνευτής εντοπίσει τον εισβολέα, δύναται να ενεργοποιηθεί μία ακολουθία ενεργειών πέρα από τις σύνηθες διαδικασίες εσωτερικής / εξωτερικής σειρήνας και ενημέρωση του κέντρου λήψεως σημάτων, όπως ενεργοποίηση όλου του φωτισμού της οικίας, ενεργοποίηση μουσικής, καθώς και αποστολής βίντεο . Ο συνολικός συνδυασμός των ενεργειών αυξάνει τα ποσοστά στο να τρέψει τον εισβολέα σε φυγή.
Επίσης η εφαρμογή πέρα από τη λειτουργικότητα στους τομείς ασφαλείας και έξυπνου σπιτιού, διασφαλίζει μία end to end proof λύση με την απόλυτη ασφάλεια στην επικοινωνία με το CLOUD, μέσω πρωτοκόλλων HTTPS και SSL καθώς και με την εφαρμογή προσωπικών κωδικών και PIN. Για επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Signal Electronics Security που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τις λύσεις της Essence.
Η Virtual Keypad εφαρμογή του Αμερικανικού κατασκευαστή συστημάτων ασφαλείας DMP, προσφέρει στον χρήστη απομακρυσμένη διαχείριση του συστήματος ασφάλειας από οπουδήποτε, όπως και άμεση ενημέρωση μέσω push notification για οποιοδήποτε συμβάν. Η εφαρμογή βασίζεται σε ένα γραφικό περιβάλλον, ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη το οποίο κατά τη διάρκεια συναγερμού μετατρέπεται σε κόκκινο χρώμα, ενώ ταυτόχρονα απεικονίζει live εικόνα από κάμερες, όπως και καταγεγραμμένα video clip για επαλήθευση των περιστατικών. Ο διαχειριστής του συστήματος έχει τις παρακάτω δυνατότητες: Οπλισμός/Αφοπλισμός Περιοχών, bypass ζωνών, ειδοποίηση για διεγερμένη ζώνη – Δημιουργία, επεξεργασία και διαγραφή χρηστών, προφίλ και κωδικών χρηστών – Χρονοπρογράμματα για περιοχές, αργίες εξόδους. Αξίζει να αναφερθούν και οι δυνατότητες ελέγχου έξυπνων συσκευών αυτοματισμού μέσω Z-wave, όπως φώτα, θερμοστάτες γκαραζόπορτες, πόρτες κ.α. Οι χρήστες μπορούν να ομαδοποιούν συσκευές Z-Wave στα Αγαπημένα για να λειτουργούν σε συνδυασμό με τα σενάρια του συστήματος συναγερμού τους. Όταν το σύστημα είναι οπλισμένο, για παράδειγμα, ο πίνακας να κλειδώνει τις πόρτες, να ρυθμίζει τον θερμοστάτη και ενεργοποιεί τον φωτισμό ασφαλείας, όλα με ένα μόνο πάτημα στην εφαρμογή. Η ρύθμιση αγαπημένων επιτρέπει επίσης στους χρήστες να προγραμματίζει τις συσκευές αυτοματισμού τους για προκαθορισμένους χρόνους. Επίσης η υπηρεσία GEOFENCES, κατά την οποία ο χρήστης με τη χρήση GPS στην έξυπνη συσκευή του, μπορεί να δημιουργήσει εικονικές περιοχές στον χάρτη κατά τις οποίες, όταν εισέρχεται και εξέρχεται από αυτές, μπορεί να λάβει υπενθύμιση έξυπνης όπλισης ή να ενεργοποιείται κάποιο σενάριο αυτοματισμών. Η εφαρμογή είναι συμβατή με συσκευές IoS, Android και με το Αmazon Εcho. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να λάβετε από την GQ TECH
Η PIMAlink 3.0 είναι μια Cloud based εφαρμογή για smart συσκευές (smartphones, tablets κλπ ) για τα συστήματα συναγερμού της PIMA. Επιτρέπει στον χρήστη με απόλυτη ευκολία να ελέγχει εξ’ αποστάσεως το σύστημα PIMA από οπουδήποτε. Η σύνδεση του συστήματος με την cloud εφαρμογή PimaLink3.0 πραγματοποιείται σε λιγότερο από 1 λεπτό, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες π.χ απαίτηση εγγραφής- επιβεβαίωσης με email σε online πλατφόρμες και είναι πολύ ασφαλής, καθώς βασίζεται στον Cloud της Microsoft- Azure. O έλεγχος ταυτότητας είναι εξαιρετικά ασφαλής και γίνεται με τον σειριακό αριθμό IMEI του smartphone και τον κωδικό πρόσβασης αναγνωριστικού χρήστη σε κάθε προσπάθεια σύνδεσης. H εφαρμογή PIMAlink δεν είναι απλώς άλλη μια cloud εφαρμογή για το χειρισμό του συστήματος συναγερμού. Χαρακτηριστικό πλεονέκτημα της εφαρμογής PimaLink, είναι η ενοποίησή της με τα συστήματα CCTV της Dahua και Turm. Έτσι σε περίπτωση συναγερμού, ο χρήστης με μία μόνο εφαρμογή, έχει τη δυνατότητα οπτικής επιβεβαίωσης του συμβάντος. Η εφαρμογή PimaLink επιτρέπει μέσω mapping την ανάθεση κάμερας(-ών) σε ζώνη(-ες) για την καταγραφή βίντεο σε pre-alarm κατάσταση αλλά και post-alarm με διάρκεια έως και 1 λεπτό. Έτσι, η άμεση ειδοποίηση (push notification) ενεργοποίησης του συστήματος συναγερμού από κάποια ζώνη που λαμβάνει ο χρήστης στο Smartphone, ακολουθείται από το επισυναπτόμενο video της συγκεκριμένης κάμερας. Από την ίδια εφαρμογή λοιπόν, ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί το σύστημα συναγερμού του, να δει live τις κάμερές του και σε περίπτωση συναγερμού να επιβεβαιώσει οπτικά το συμβάν. Η PIMAlink 3.0 είναι διαθέσιμη δωρεάν από το Google Play και το App Store και μπορείτε να απευθυνθείτε στην NSC-Hellas για περισσότερες πληροφορίες.
H Ksenia διαθέτει δύο εφαρμογές για κινητές συσκευές, για τον έλεγχο και την διαχείριση της πλατφόρμας συναγερμού και οικιακού αυτοματισμού Lares 4.0.
Lares 4.0 User App: Η εφαρμογή αυτή απευθύνεται στον τελικό χρήστη και επιτρέπει τον πλήρη απομακρυσμένο έλεγχο μιας μονάδας lares 4.0 από οποιαδήποτε κινητή συσκευή, smartphone ή tablet. Διαθέτει 3 ενότητες λειτουργιών: Πίνακας ελέγχου, Ασφάλεια και Έξυπνο Σπίτι. Μέσω του πίνακα ελέγχου, ο χρήστης μπορεί και να οπλίζει και να αφοπλίζει το σύστημα ή τα υποσυστήματα με γρήγορο και εύκολο τρόπο καθώς και να παρακάμπτει ή να επαναφέρει ζώνες. Στην ενότητα ασφάλεια ο χρήστης μπορεί να βλέπει το αρχείο καταγραφών, την κατάσταση όλων των αισθητήρων, να διαχειρίζεται τα χρονοπρογράμματα, να ελέγχει το σύστημα για τυχόν σφάλματα αλλά και να βλέπει ζωντανή εικόνα από μία κάμερα. Τέλος, στην ενότητα οικιακού αυτοματισμού ο χρήστης μπορεί να ελέγξει όλες τις εξόδους του πίνακα και να έχει με αυτό τον τρόπο τον πλήρη έλεγχο σε φώτα, περσίδες και άλλες οικιακές συσκευές.
Pro App: Η εφαρμογή αυτή απευθύνεται στον επαγγελματία εγκαταστάτη και επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο και την διαχείριση των συστημάτων lares 4.0, από οποιαδήποτε έξυπνη συσκευή, απλά με την σάρωση του κωδικού QR και την εγγραφή του χρήστη στην υπηρεσία, με βάση την γεωγραφική του θέση. Επιπλέον, ο εγκαταστάτης έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει στο κινητό του όλα τα τεχνικά εγχειρίδια, manuals, εργαλεία marketing, άλλες εφαρμογές και πλούσιο πληροφοριακό υλικό, που σχετίζεται με τον πίνακα.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ΗΛΚΑ για περισσότερες πληροφορίες.