Από το Employer Branding στο Personal Branding: Η Νέα Ανθρωποκεντρική Στρατηγική της Εταιρείας IFSAS
Με την αναδιοργάνωση του τμήματος HR, η IFSAS SA κάνει ένα σημαντικό βήμα προς μια ανθρωποκεντρική κουλτούρα, με τη διοίκηση να προσφέρει το έφορο έδαφος και να ενθαρρύνει ενεργά την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων.
People & Culture Executive
IFSAS S.A. www.ifsas.com
Προτεραιότητα πλέον δεν είναι μόνο η βελτίωση των επαγγελματικών ικανοτήτων των εργαζομένων, αλλά και η ενίσχυση της προσωπικής τους εξέλιξης, αξιοποιώντας την προσέγγιση του personal branding. Αυτός ο προσανατολισμός ενισχύει την ατομική αυθεντικότητα και ευημερία, προσφέροντας σε κάθε εργαζόμενο την ευκαιρία να αναπτύξει τις δικές του αξίες και ικανότητες, ενώ παράλληλα ενδυναμώνει τη συνολική εταιρική κουλτούρα. Η φροντίδα για τους εργαζομένους τοποθετείται στο επίκεντρο, καθώς δεν θεωρούνται απλά μέρος μιας επιχειρησιακής δομής, αλλά αντιμετωπίζονται ως πολύτιμοι πρεσβευτές του brand, κάνοντάς τους πιο αφοσιωμένους και ικανοποιημένους.
Το branding πέρα από το προϊόν, την επιχείρηση και τον εργοδότη, πλέον αφορά και τους εργαζόμενους ατομικά. Οι εταιρείες πρέπει να επενδύσουν σε αυτό, καθώς προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Πιο συγκεκριμένα:
- Αύξηση δέσμευσης και αφοσίωσης: Ενισχύει την αίσθηση υπερηφάνειας και δέσμευσης των εργαζομένων, κάνοντάς τους πιο αφοσιωμένους στους στόχους της εταιρείας.
- Μείωση αποχωρήσεων: Όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι εργάζονται σε μια εταιρεία με ισχυρό brand, που επενδύει στην προσωπική τους εξέλιξη, είναι λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν ευκαιρίες αλλού, μειώνοντας τα ποσοστά αποχώρησης.
- Ενδυνάμωση της εσωτερικής επικοινωνίας: Ένα ισχυρό employer brand ενισχύει την επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και της διοίκησης, καλλιεργώντας διαφάνεια και εμπιστοσύνη.
- Ανάπτυξη της εταιρικής κουλτούρας: Το employer branding δημιουργεί ένα περιβάλλον που προάγει αξίες όπως η συνεργασία, η καινοτομία και η δημιουργικότητα, βελτιώνοντας την εταιρική κουλτούρα.
- Κίνητρο για εξέλιξη: Οι εργαζόμενοι σε εταιρείες με δυνατό employer brand νιώθουν περισσότερη υποστήριξη για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, ενισχύοντας την αποδοτικότητά τους.
- Ενίσχυση της συνεργασίας: Ένα θετικό brand λειτουργεί ως κίνητρο για να αναπτυχθούν καλύτερες σχέσεις συνεργασίας μεταξύ των ομάδων, ενισχύοντας την ομαδική αποδοτικότητα.