U-Prox & ParadoxNEXT – Ευέλικτοι τρόποι επικοινωνίας
Τα συστήματα U-PROX έχουν δύο ταυτόχρονους τρόπους επικοινωνίας με τον κεντρικό σταθμό της ParadoxNext εν αντιθέσει με άλλα συστήματα που έχουν ή Cloud ή Direct.
Ο εγκαταστάτης μπορεί να επιλέξει να στείλει αίτημα στην PARADOX NEXT όπου θα συνδεθεί μέσω του U-PROX cloud, ή, να επιλέξει την απ’ ευθείας σύνδεση με τις Public IP’s και τις πόρτες του κεντρικού σταθμού. Το πρωτόκολλο επικοινωνίας ΚΑΙ στις δύο περιπτώσεις είναι ίδιο και στέλνει τα σήματα μέσω CONTACT ID.
Άρα, το συγκριτικό πλεονέκτημα των συστημάτων U-PROX, είναι η επιλογή αποστολής σημάτων προς τον κεντρικό σταθμό, με έναν ή με δύο τρόπους ταυτόχρονα.
Η εταιρία προτείνει πάντα στους εγκαταστάτες να επιλέγουν να συνδεθούν μέσω αιτήματος γιατί:
- Με την αποστολή του αιτήματος, το αίτημα γίνεται ΑΜΕΣΑ (αυτόματα) αποδεκτό. Δεν χρειάζεται το τεχνικό τμήμα της PARADOX NEXT να κάνει αποδοχή όπως γίνεται σε άλλους Translators
- Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν με τον κεντρικό σταθμό για νέο κωδικό, (πχ μόνο νούμερα), διότι υποστηρίζεται ο δεκαεξαδικός κωδικός σε όλους τους τρόπους επικοινωνίας
- Με την αυτόματη αποδοχή του αιτήματος, η PARADOX NEXT στέλνει αυτόματα ΚΑΙ τις δύο Public IP’s / ports του σταθμού στο HUB και ο εγκαταστάτης δεν χρειάζεται να τους προγραμματίσει.
Άρα, αν για κάποιο λόγο πέσει το U-PROX Cloud, τα σήματα θα έρθουν στον κεντρικό σταθμό της PARADOX NEXT μέσω των δύο διαφορετικών παρόχων (Cosmote & Vodafone) public ip/ports.
Η ParadoxNext στέλνει τις Public IP’s και ports στο hub αυτόματα, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο λάθους από τον εγκαταστάτη, «αναγκάζοντας» όλα τα U-PROX να έχουν δύο τρόπους επικοινωνίας. Το τμήμα πωλήσεων της Paradox Hellas θα είναι στη διάθεση σας στο τηλέφωνο 2102855000 για να εξηγήσει ότι χρειάζεται για τις μοναδικές λειτουργίες των συστημάτων U-Prox.