Ψηφιακή κάρτα εργασίας στα ΚΛΣ & ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ – Τα προβλήματα και η λύση που προσφέρει η KEEPER
Διευθυντής Τεχνικού τμήματος της KEEPER GROUP
Σύμφωνα με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων η ψηφιακή κάρτα εργασίας επεκτείνεται και στα Κέντρα Λήψης Σημάτων. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η έναρξη και η λήξη της εργασίας των εργαζομένων θα πρέπει απευθείας να δηλώνετε στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ προκειμένου να γίνετε live η διασταύρωση με το δηλωμένο πρόγραμμα βαρδιών.
Η Νομοθεσία: Στην Ελλάδα η εργατική νομοθεσία είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και εύκολα μπορεί κάποιος να υποπέσει σε αδίκημα κατά τη δημιουργία του μηνιαίου προγράμματος εργασίας, ακόμα και αν το κάνει με σκοπό να διευκολύνει κάποιους χειριστές. Για παράδειγμα, η μετάθεση των ρεπό σε επόμενη/προηγούμενη εβδομάδα, για να πάρει κάποιος χειριστής 3 ρεπό συνεχόμενα, είναι παράνομη. Επίσης, παράνομο είναι ένας εργαζόμενος που έχει πάρει άδεια Δευτέρα έως Παρασκευή να δουλέψει το Σ/Κ
Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ : Η διασύνδεση με το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ επιφέρει επιπλέον προβλήματα καθώς οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα εργασίας, θα πρέπει να δηλώνεται προτού ο εργαζόμενος ξεκινήσει την βάρδια του. Για παράδειγμα, μια έκτακτη αλλαγή στο πρόγραμμα ένα Σάββατο βράδυ λόγω ασθένειας του χειριστή, μια έκτακτη υπερωρία γιατί ο επόμενος χειριστής καθυστέρησε λόγω κακοκαιρίας και διάφορες άλλες μικρές αλλαγές που μπορεί να προκύψουν στην καθημερινότητα, θα πρέπει πλέον να δηλώνονται στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ προτού η βάρδια/υπερωρία ξεκινήσει.
Το πρόβλημα και η λύση
Αυτομάτως δημιουργείται η ανάγκη ο λογιστής σας να βρίσκεται σε “επιφυλακή” 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Πράγμα αδύνατο ή με μεγάλο κόστος.
Στην KEEPER Group αναπτύξαμε το λογισμικό Paladin το οποίο συνεργάζεται με τα ρολόγια παρουσίας των iMPRO, ANVIZ, Dahua, HikVision για τη διασύνδεση με το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ και την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας. Πέρα όμως από αυτό, το Paladin προβλέπει τις όποιες εργασιακές παραβάσεις προκύπτουν, κατά τον σχεδιασμό του μηνιαίου προγράμματος βαρδιών και ενημερώνει τον συντονιστή προτού υποβάλει το πρόγραμμα. Ενημερώνει τον υπεύθυνο βάρδιας με email/SMS αν μια αδήλωτη υπερωρία είναι σε εξέλιξη, προκειμένου να τη δηλώσει εγκαίρως και επιτρέπει στον υπεύθυνο βάρδιας με ένα μόνο κλικ να ενημερώσει το Π.Σ. Εργάνη για μια έκτακτη αλλαγή στο πρόγραμμα.
Και όλα αυτά χωρίς την ανάγκη του λογιστή ή του HR Generalist.
Επιπλέον, βοηθάει στη διαμόρφωση του μηνιαίου προγράμματος, υποστηρίζει το νέο εργασιακό καθεστώς «τηλεργασία» με δυνατότητα Web-Check In, δημιουργεί συγκεντρωτικές καταστάσεις για τη μισθοδοσία των εργαζομένων υπολογίζοντας απευθείας νυχτερινά ωράρια και αργίες και δίνει τη δυνατότητα στους χειριστές να βλέπουν στο κινητό τους το μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας τους, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται αιτήματα αδειών.