Νέα στρατηγική συνεργασία της NSC με την Genetec
Η ενοποίηση των συστημάτων πυρανίχνευσης της NSC Solution F1 & Solution F2 με την πλατφόρμα διαχείρισης συστημάτων ασφαλείας Security center της Genetec είναι πλέον διαθέσιμη.
Η πλατφόρμα Security Center από τη Genetec είναι μια πλατφόρμα με την οποία μπορούν να ενοποιηθούν μεταξύ τους διάφορα συστήματα ασφαλείας (Intruder Alarm, CCTV, Access Control, Fire detection) ώστε να απλοποιούνται οι λειτουργίες διαχείρισής τους σε ένα και μόνο περιβάλλον σε Η/Υ από τον τελικό χρήστη.
Από τα συστήματα ελέγχου πρόσβασης, τα συστήματα CCTV και την αυτόματη αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας έως τα συστήματα επικοινωνιών, τα συστήματα συναγερμού παραβίασης και τα δεδομένα ανάλυσης (analytics), η πλατφόρμα Security center συνεργάζεται άψογα και με τα συστήματα πυρανίχνευσης της NSC και συγκεκριμένα με τις σειρές πινάκων διευθυνσιοδοτούμενης πυρανίχνευσης Solution F1 & Solution F2. Πλέον, μέσω ενοποιημένων εντολών, ελέγχου και συνδεσιμότητας, ο τελικός χρήστης λαμβάνει πλήρη έλεγχο της εγκατάστασής του και πλέον του κρίσιμου συστήματος της πυρανίχνευσης.
Ο τελικός χρήστης-χειριστής, πλέον μπορεί μέσω του Η/Υ που είναι εγκατεστημένη η πλατφόρμα διαχείρισης, να έχει αποτυπωμένα τα συστήματα ασφαλείας- πυρασφαλείας του κτιρίου σε κατόψεις και να γνωρίζει κάθε στιγμή την κατάσταση όλων των συστημάτων και σε έκτακτες περιπτώσεις συναγερμού ή ακόμα και βλάβης, να γνωρίζει ακριβώς τη θέση του συμβάντος. Το στοιχείο-συσκευή κάθε συστήματος είναι αποτυπωμένο γραφικά επάνω στις κατόψεις, με διαφορετική εμφάνιση για κάθε συμβάν (π.χ. αλλαγή χρωματισμού, εικονιδίου κ.λπ.). Ο χειριστής μπορεί να διαχειριστεί κάθε σύστημα έχοντας μια αμφίδρομη επικοινωνία με κάθε συσκευή, αφού πέραν της οπτικής και ηχητικής επιβεβαίωσης μπορεί και να δώσει εντολές προς τα συστήματα (π.χ. να απομονώσει κάποια ζώνη ή να σταματήσει τις σειρήνες ενός συναγερμού φωτιάς κ.ά.).
Επίσης, ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας διαχείρισης, είναι ότι σε περίπτωση οποιουδήποτε συμβάντος, είναι δυνατή η εμφάνιση προγεγραμμένων οδηγιών (ανάλογα με το συμβάν) στην οθόνη του Η/Υ με τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσει ο χειριστής, χωρίς να χρειάζεται να μπει σε διαδικασία να σκεφτεί τι πρέπει να κάνει, ή να ανατρέξει σε χειρόγραφες οδηγίες κ.λπ. Έτσι μειώνεται σημαντικά ο χρόνος απόκρισης των υπευθύνων που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κάποιο συμβάν έκτακτης ανάγκης π.χ. μια πυρκαγιά.
Η ενοποίηση αυτή και η διαχείριση των συστημάτων μέσα από ένα και μόνο περιβάλλον εργασίας, ελαχιστοποιεί τις δαπάνες για την υποδομή (και οικονομικά – και τεχνικά) στον τομέα της ραχοκοκαλιάς του δικτύου και των Η/Υ που θα απαιτούνταν για κάθε σύστημα ξεχωριστά και σαν αποτέλεσμα, διευκολύνει το έργο του χειριστή και μειώνει όχι μόνο το χρόνο απόκρισης σε πραγματικά συμβάντα έκτακτης ανάγκης, αλλά και το συνολικό κόστος για τον ιδιοκτήτη.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην NSC–Hellas AE: Θεσσαλονίκη: Τηλ: 2311 821295 / Αθήνα: Τηλ: 210 220 1458/ e: info@nsc-hellas.gr – www.nsc-hellas.gr