3 + 1 ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα από ένα σύγχρονο Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού και Εικόνας
Είναι αλήθεια ότι στον τομέα των Κέντρων Λήψης Σημάτων Συναγερμού και Εικόνας έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Υπό αυτές τις συνθήκες και για να μπορέσει ένας Κεντρικός Σταθμός να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το πρώτο στοιχείο που θα πρέπει να εστιάσει είναι η διαφοροποίηση.
Η NEW Security επιτυγχάνει να κάνει πράξη τη διαφοροποίηση, υλοποιώντας και εφαρμόζοντας 3 + 1 ξεχωριστές πρωτοποριακές υπηρεσίες και επιλογές προς τους συνεργάτες – εγκαταστάτες αλλά και τους τελικούς πελάτες.
Είχαμε λοιπόν την ευκαιρία να επισκεφτούμε τα γραφεία της NEW Security στον Άγιο Δημήτριο Αττικής, όπου συναντήσαμε τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας Δημήτρη Φιλιππή, που μας ξενάγησε στις εγκαταστάσεις του Κεντρικού Σταθμού Λήψης Σημάτων και Εικόνας της εταιρίας. Στα πλαίσια της επίσκεψης μας, είδαμε από κοντά τις άρτιες υποδομές υψηλών προδιαγραφών σε hardware και software που διαθέτει η εταιρία και παράλληλα συζητήσαμε μαζί του γενικότερα για τις υπηρεσίες που προσφέρει και ειδικότερα για τα σημεία διαφοροποίησης με βάση 3 + 1 ξεχωριστές υπηρεσίες και επιλογές, που έχει αναπτύξει για τους επαγγελματίες εγκαταστάτες που συνεργάζεται αλλά και τους τελικούς πελάτες, που είναι οι εξής
- Τρία διαφορετικά προγράμματα σύνδεσης ανάλογα τις απαιτήσεις του πελάτη
- Δυνατότητα κάτοψης της εγκατάστασης του χώρου που είναι τοποθετημένο το σύστημα συναγερμού
- Διασφάλιση του πελατολογίου των εγκαταστατών με τη δημιουργία κέντρου λήψης για κάθε συνεργάτη – εγκατάστατη.
+1… Διασφάλιση της λειτουργίας των συνδέσεων σε κάθε ακραία περίπτωση φυσικής ή τεχνικής καταστροφής.
Προγράμματα σύνδεσης προσαρμοσμένα στον πελάτη
Σχετικά με το πρώτο σημείο διαφοροποίησης, ζητήσαμε από τον κύριο Φιλιππή να μας αναπτύξει τη λογική με την οποία σχεδιάστηκαν τα 3 διαφορετικά προγράμματα σύνδεσης, τα οποία προσαρμόζονται στις εκάστοτε απαιτήσεις αλλά και οικονομικές δυνατότητες του κάθε πελάτη. Συγκεκριμένα μας ανέφερε « Η σχεδίαση των προγραμμάτων έγινε γιατί διαπιστώσαμε ότι οι οικονομικοί περιορισμοί στην αγορά, αλλά και ευρύτερα σε κάθε οικογένεια ή επαγγελματικό χώρο, δυσκολεύουν σε μεγάλο βαθμό πάρα πολλούς επαγγελματίες και ιδιώτες να συνδεθούν με ένα Κεντρικό Σταθμό, πληρώνοντας ένα σημαντικό ποσό, για υπηρεσίες που ίσως να μην τους είναι τόσο πολύ απαραίτητες. Έτσι λοιπόν, σχεδιάσαμε και προσφέρουμε ήδη 3 ξεχωριστά προγράμματα σύνδεσης, προκειμένου να καλύψουμε τις πραγματικές ανάγκες του κάθε πελάτη με το αντίστοιχο κόστος, που είναι τα εξής:
- Start Plus
- Home Plus
- Connect Plus
Στόχος των 3 προγραμμάτων είναι να περιορίσουμε το οικονομικό κόστος για τους πελάτες ανάλογα με τις πραγματικές τους ανάγκες και με βάση τις απαιτήσεις ασφάλειας της εγκατάστασης που θέλουν να προστατέψουν. Έτσι, ο κάθε πελάτης μπορεί να λαμβάνει τις υπηρεσίες που πραγματικά χρειάζεται, χωρίς να είναι αναγκασμένος να πληρώνει περισσότερα χρήματα. Άλλες ανάγκες δηλαδή, έχει ένα σπίτι, άλλες ένα εμπορικό κατάστημα και άλλες μια βιοτεχνία ή ένας χώρος γραφείων. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ένα από τα τρία προγράμματα σύνδεσης ανάλογα με τις προσφερόμενες υπηρεσίες που θέλει να λαμβάνει.
Για παράδειγμα, το πιο οικονομικό πρόγραμμα -το Start Plus– προσφέρει ειδοποίηση (σε αστυνομία και προσωπικά τηλέφωνα) σε περίπτωση διάρρηξης, καθώς επίσης και αποστολή σήματος σε περίπτωση πτώσης της μπαταρίας, αλλά και καθημερινή αποστολή σήματος ελέγχου τηλεφωνικής γραμμής, από το σύστημα συναγερμού προς το ΚΛΣ. Το αμέσως επόμενο πρόγραμμα, που είναι το Home Plus, προσφέρει επιπλέον σήμα ελέγχου του συστήματος, αλλά και σήμα προσωπικής απειλής από το πληκτρολόγιο, καθώς επίσης και σήμα ιατρικής ανάγκης. Ενώ, το τρίτο πρόγραμμα με τις περισσότερες παροχές, το Connect Plus, υποστηρίζει όλα τα παραπάνω και επιπλέον σήματα πυρασφάλειας (ειδοποιείται αμέσως τηλεφωνικώς η πυροσβεστική υπηρεσία, καθώς και ο συνδρομητής – εφόσον έχει τοποθετηθεί ειδικό σύστημα ανίχνευσης), διακοπής ρεύματος (ενημερώνεται ο συνδρομητής δύο ώρες μετά την λήψη του σήματος) και δυνατότητα καταγραφής για το ποιος χρήστης και τι ώρα ενεργοποίησε ή απενεργοποίησε το σύστημα (ON-OFF). Υπάρχει επίσης η δυνατότητα ενημέρωσης 24-7 όπου ο συνδρομητής λαμβάνει ενημερώσεις με email και στο τέλος του μήνα του υποβάλλεται σχετική κατάσταση, εφόσον ζητηθεί. Επίσης το Connect Plus παρέχει με κάποια επιπλέον χρέωση: έλεγχο προσωπικού (καταγραφή για το ποιος χρήστης και τι ώρα ενεργοποίησε ή απενεργοποίησε το σύστημα), έλεγχο ωραρίου (άμεση ενημέρωση για την ώρα που εισέρχονται οι χρήστες), άμεση ενημέρωση SMS (αποστολή όλων των συμβάντων με SMS).
Αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι προς υλοποίηση και ένα τέταρτο πρόγραμμα σύνδεσης, με την ονομασία Business που θα απευθύνεται μόνο σε εταιρίες και περιλαμβάνει επιπλέον ετήσια συντήρηση καθώς και δυνατότητα παρακολούθησης της κινητής περιουσίας των πελατών (ΙΧ, φορτηγά, σκάφη). Η παρακολούθηση γίνεται μέσω του Κέντρου Λήψεως Σημάτων ζωντανά. Επίσης, το συγκεκριμένο πρόγραμμα, παρέχει την υπηρεσία Test Report 24 έτσι ώστε ο πελάτης συνδρομητής να ενημερώνεται άμεσα για την χάσιμο επικοινωνίας του συστήματος ασφάλειας με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων & Εικόνας συναγερμού, καθώς και Έλεγχος Θερμοκρασίας όπου ο πελάτης ενημερώνεται για την αυξομείωση της προκαθορισμένη θερμοκρασίας του ασφαλιζόμενου χώρου. (Αφορά χώρους συντήρησης τροφίμων – φαρμάκων κ.ά.). Τέλος η υπηρεσία ON THE SPOT EMERGENCY που προσφέρεται στην ειδική περίπτωση που κανένα από τα τηλέφωνα βοηθείας δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν. Η New Security έχει την δυνατότητα να στείλει στο χώρο σας ειδικευμένο προσωπικό.
Σχεδιασμός κάτοψης χώρου εγκατάστασης
Στη συνέχεια, ζητήσαμε από τον κύριο Φιλιππή να μας περιγράψει τη χρησιμότητα και την υλοποίηση της σχεδίασης και ενσωμάτωσης στο σύστημα τους, της κάτοψης του χώρου που τοποθετείται ένα σύστημα συναγερμού: «…Πολλές φορές έχει παρατηρηθεί να προκύπτουν συναγερμοί από ζώνες που έχουν αλλάξει και για τις οποίες δεν έχει ενημερωθεί το κέντρο λήψης. Επίσης, σε αρκετές εγκαταστάσεις με πολλαπλούς και σύνθετους χώρους, πολλές φορές είναι δύσκολο να γίνει με ακρίβεια η αντιστοίχηση της ζώνης με το ακριβές σημείο στο χώρο. Για αυτούς και για άλλους λόγους λοιπόν, όταν εγκαθιστούμε ένα σύστημα συναγερμού, σχεδιάζουμε και ενσωματώνουμε σε ένα pdf την κάτοψη του χώρου στο δικό μας λογισμικό σύστημα και πάνω σε αυτό τοποθετούμε τις αντίστοιχες ζώνες. Έτσι, άμεσα μπορούμε να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή, σε ποιο σημείο ακριβώς πάνω στη κάτοψη, έχει τοποθετηθεί η οποιαδήποτε ζώνη. Όταν λοιπόν ενεργοποιηθεί ένας συναγερμός, θα αναβοσβήσει ένδειξη πάνω στη κάτοψη της εκάστοτε εγκατάστασης και στο ακριβές σημείο παραβίασης (είτε πρόκειται για ραντάρ, είτε για επαφή σε παράθυρο ή πόρτα). Για παράδειγμα, θα μας δείξει με ακρίβεια αν πρόκειται για το δωμάτιο ενός σπιτιού ή το γραφείο ενός κτιρίου ή την αποθήκη ενός εργοστασίου.
Έτσι πλέον, ο χειριστής του κέντρου δεν βλέπει απλά την ενεργοποίηση συναγερμού σε μια ζώνη, αλλά κατευθείαν το δωμάτιο ή το χώρο που έγινε η όποια παραβίαση και ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κέντρο μας, να μπορεί να δίνει σαφείς οδηγίες με μεγάλη ακρίβεια, στην αστυνομία ή την ιδιωτική περίπολο, για το σημείο της παραβίασης στον εκάστοτε χώρο. Η συγκεκριμένη δυνατότητα φυσικά, είναι πιο ωφέλιμη σε μεγάλες εγκαταστάσεις (μεγάλα σπίτια ή επαγγελματικούς χώρους, αποθήκες, εργοστάσια, κτλ.) που διαθέτουν πολλούς διαφορετικούς χώρους.
Ο εγκαταστάτης διασφαλίζει το πελατολόγιό του
Ζητώντας από τον κύριο Φιλιππή να μας εξηγήσει πως μετουσιώνει σε πράξη τη διασφάλιση του πελατολογίου για τους εγκαταστάτες που συνεργάζονται με τη NEW Security, μας εξήγησε καταρχήν, ότι στόχος είναι να διαμορφώσει ένα κλίμα απόλυτης εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρίας και των συνεργαζομένων εγκαταστατών, όπου ακόμα και στο ενδεχόμενο λήξης της μεταξύ τους συνεργασίας, οι πελάτες των εγκαταστατών …θα συνεχίσουν να παραμένουν πελάτες των εγκαταστατών.
Πως γίνεται αυτό; Ο κύριος Φιλιππής μας εξηγεί:
«Στην ουσία παρέχουμε την επιλογή στον κάθε συνεργάτη – εγκαταστάτη να φιλοξενήσουμε και να στήσουμε στις δικές μας υποδομές έναν δικό του κεντρικό σταθμό λήψης, αποκλειστικά για αυτόν, έτσι ώστε ο εκάστοτε τελικός πελάτης, επικοινωνώντας με τον κεντρικό σταθμό να ακούει την επωνυμία του εγκαταστάτη και όχι της NEW Security. Συγκεκριμένα παρέχουμε στον συνεργαζόμενο εγκαταστάτη τη δυνατότητα να έχει μέσα στο κέντρο λήψης της New Security, την εκφώνηση της δικής του επωνυμίας, την δική του τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών για λογαριασμό του, το δικό του τηλεφωνικό νούμερο με δικές του γραμμές, το δικό του email και τη δική του τιμολόγηση. Το όλο κόστος λειτουργίας φυσικά εξακολουθεί να επωμίζεται η NEW Security. Σε όλα αυτά -όπως για παράδειγμα στη τιμολόγηση- υπάρχει ευελιξία και αρκετές δικλείδες ασφάλειας, έτσι ώστε να επιλέγει ο κάθε συνεργάτης – εγκαταστάτης ποια από αυτά τα προνόμια θα αξιοποιήσει και ποια όχι.
Η ουσία παραμένει πάντως η ίδια: Η NEW Security μπορεί να «στήσει» για κάθε συνεργάτη της ένα δικό του κέντρο λήψης έτσι ώστε να διασφαλίζει την επικοινωνία του με τον τελικό πελάτη, τον οποίο σε περίπτωση που θέλει να σταματήσει τη μεταξύ μας συνεργασία μπορεί φυσικά να διατηρήσει στο δικό του πελατολόγιο. Η επιλογή αυτή απευθύνεται μόνο σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΤΕΣ συστημάτων ασφάλειας.
Το απόλυτο Backup των συνδέσεων σε κάθε ακραία περίπτωση
Κλείνοντας τη συζήτηση μας ο κύριος Φιλιππής θέλησε να μας αναδείξει και ένα ακόμα ξεχωριστό σημείο καινοτομίας του Κεντρικού Σταθμού Λήψης Σημάτων Συναγερμού και Εικόνας της NEW Security επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «…Η NEW Security πρωτοπορεί έχοντας τη δυνατότητα σε οποιαδήποτε περίπτωση φυσικής ή άλλης καταστροφής να συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα αφού όλα τα σήματα μπορούν να μεταφερθούν σε κάποιο άλλο συνεργαζόμενο και συνδεδεμένο Κέντρο Λήψης Σημάτων.
Έτσι, ακόμα σε μια τόσο ακραία περίπτωση διακοπής λειτουργίας των δικών μας υποδομών, οι συνδέσεις των πελατών μεταφέρονται αυτόματα στο συνεργαζόμενο συνδεδεμένο ΚΛΣ, σε άλλο δηλαδή φυσικό περιβάλλον, προκειμένου να συνεχίζεται κανονικά η παρακολούθηση των φυλασσόμενων χώρων.