Συμβουλές για την υποστήριξη των προϊόντων Videofied
Η ErgoAlarm στα πλαίσια της συνεργασίας της με τη Videofied, έχει τη δυνατότητα να διαθέτει στην ελληνική αγορά ένα σύστημα συναγερμού και κάμερας χωρίς καλώδια, που χρησιμοποιεί αποκλειστικά το δίκτυο GSM – GPRS. Με τη χρήση των οπτικών ανιχνευτών με κάμερα, ο χειριστής του κέντρου λήψης σημάτων βεβαιώνει την πραγματική αιτία που προκάλεσε το συναγερμό.
Απευθυνόμενοι σε όσους επιλέξουν να προωθήσουν τη συγκεκριμένη λύση, θα θέλαμε να τους αναφέρουμε τα εξής:
Μιλήστε στους πελάτες σας για τα πλεονεκτήματα της απλής τοποθέτησης και εξηγήστε τους πώς αυτή συντελεί στην ασφάλεια, καθώς δεν συμβιβαζόμαστε με αναγκαστικές διελεύσεις και θέσεις των καλωδιώσεων.
Δείξτε τους με τρόπο ότι ο συνδυασμός κάμερας – καταγραφικού δεν παρέχει ασφάλεια. Πως ένα καταγεγραμμένο περιστατικό δεν γυρίζει πίσω το χρόνο και εξηγήστε τους ότι οι ζημιές και η αναστάτωση δεν θα μειωθούν εάν αναπαραγάγουν ένα βίντεο προηγουμένων ημερών.
Βοηθήστε τους να κατανοήσουν πως δεν είναι σε θέση πάντα να έχουν εικόνα στο κινητό τους και ότι το σήμα 3G δεν είναι διαθέσιμο παντού. Πως δεν μπορούν να είναι υπηρέτες του κινητού τους τηλεφώνου και ότι δεν έχουν την ικανότητα, την εμπειρία αλλά και τα μέσα να οργανώσουν ένα κατάλληλο σχέδιο αντιμετώπισης μίας διάρρηξης.
Πως δεν γίνεται να βλέπουν την εικόνα τη στιγμή της παραβίασης και ότι η διακοπή του ρεύματος στην οικία τους θα επηρεάσει το σύνολο του τηλεπικοινωνιακού τους εξοπλισμού.
Ενημερώστε τους πως η αστυνομία δεν μπορεί να υποστηρίξει άλλους ανεπιβεβαίωτους συναγερμούς και πως ενεργεί πραγματικά και αποτελεσματικά μόνον όταν έχει αρμονική συνεργασία με ένα κέντρο λήψης εικόνας, χρησιμοποιώντας κοινή γλώσσα.
Εξηγήστε τους ότι η μηνιαία συνδρομή δεν είναι ΄΄νταβατζηλίκι΄΄ και πως η υποστήριξη ενός σύγχρονου κέντρου λήψης σημάτων κοστίζει σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό. Πως η απλή τηλεφωνική κλήση που κάνουν οι συμβατικοί συναγερμοί δεν προσφέρει ικανά στοιχεία για αποτελεσματική αντίδραση και ότι συνήθως οι πελάτες καλούν τον εγκαταστάτη για επιπλέον πληροφορίες έπειτα από ένα περιστατικό συναγερμού, χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο.
Ρωτήστε τους τη σημαντικότερη ερώτηση στον τομέα της ασφάλειας: ΠΩΣ θα αντιμετωπιστεί γρήγορα, αξιόπιστα και αποτελεσματικά ένα περιστατικό κλοπής. Ζητήστε την εμπειρία τους από ανάλογα περιστατικά και παραθέστε τη δική τους πραγματική γνώμη που πηγάζει από πραγματικά δεδομένα.
Μην αφήνετε τίποτα να περάσει αδιευκρίνιστο. Να είστε άμεσοι, σκληροί και απόλυτοι όταν διαχειρίζεστε θέματα ασφάλειας του πελάτη. Να λέτε με θάρρος την άποψή σας, που έχει βαρύτητα και σημασία. Ο πελάτης δεν είναι ο επαγγελματίας στην ασφάλεια. Εάν ήταν, δεν θα μας καλούσε σε συνάντηση.
Να είστε σκληροί με την οικονομική σας συμπεριφορά. Μία χαλαρή στάση δεν σημαίνει επιτυχημένη πώληση ή αποτελεσματική συνεργασία.
Και τελικά, αυτό που έχει σημασία είναι να είστε – αλλά και να δείχνετε – σίγουροι για το αποτέλεσμα της δουλείας σας. Το κόστος δεν είναι πάντα το ζητούμενο, εάν πρώτα δεν λυθούν τα βασικά θέματα της ασφάλειας. Και αυτό είναι σημαντικό. Μη μπείτε στη διαδικασία να μιλήσετε για οικονομικά θέματα, εάν δεν πάρετε πρώτα τη θετική αποδοχή των απόψεών σας από τον πελάτη.
Ηλίας Βαρσάμης
Γενικός Διευθυντής ErgoAlarm