Προβλήματα σύνδεσης καταγραφικών με τις γραμμές ADSL: Τι πρέπει να προσέχουμε
Για όσους γνωρίζουν τον κόσμο των δικτύων οι απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα είναι απλές, τόσο που πολλές φόρες μας διαφεύγουν γιατί είναι από τα πολύ απλά πράγματα που δεν κοιτάμε…
- Tο καταγραφικό δεν βγαίνει "έξω" στο internet. Τι μπορούμε να κοιτάξουμε;
- Tο καταγραφικό πρέπει να παίρνει μία IP της μορφής xxx xxx xxx xxx με βάση το δίκτυο του router που συνδέεται.
- Πρέπει οπωσδήποτε να ορίσουμε gateway (προεπιλεγμένη πύλη) η οποία πρακτικά είναι η IP του router μας.
- Αν τα παραπάνω είναι εντάξει, τι πρέπει να κοιτάξουμε αν συνεχίσουμε να έχουμε πρόβλημα;
- Πρέπει στο router να έχουμε κάνει δρομολόγηση την IP του DVR στο ανάλογο port ή ports, σε περίπτωση που χρειάζεται πάνω από 1.
- Aν έχουμε dunamic ip θα πρέπει να φτιάξουμε κάποιο λογαριασμό σε κάποιο free DNS προκειμένου να εντοπίσουμε το καταγραφικό μας και τα στοιχεία να τα περάσουμε στο router ή στο καταγραφικό.
- Πρόβλημα ακόμη;
- Μήπως το firewall είναι ανοιχτό;
- Μήπως ο πάροχος μας κόβει την πρόσβαση στα ανάλογα ports, οπότε θα πρέπει να κλείσουμε τη δικτυακή ασφάλεια – αν μας δίνει τη δυνατότητα αυτή ή να επικοινωνήσουμε και να ζητήσουμε άνοιγμα των ports εφόσον παρέχεται.
Αν τώρα όλα είναι εντάξει, τότε μπορούμε από μακριά να συνδεθούμε με το καταγραφικό μας, εφόσον βέβαια σε περίπτωση επικοινωνίας με κάποιο browser θα πρέπει να το ρυθμίσουμε ώστε να δεχθεί αρχεία active x, καθώς και να προσέξουμε μήπως κάποιο antivirus ή firewall μας κόβει.
Μιχάλης Τριδήμας
Ηλεκτρονικός Μηχανικός
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος TRIDIMAS ELECTRONICS,
email: mtridimas@tridimas.gr